Ga naar inhoud

wilde alleen even zeggen zo blij te zijn met onze passat


trotse mama

Aanbevolen berichten

Ik ben al jaren een grote auto gek, heb een opleiding autotechniek gedaan, maar heb hier helaas na 1 jaar mee moeten ophouden vanwege m'n slechte knie.

ik heb altijd auto's gehad waar ik veel aan kon doen, maar de laatste jaren zat dat er niet meer in. (auto's waren de moeite niet, of auto's waren al in orde)

Maar nu hebben we eindelijk weer een Passat, waar er nog wat dingen aangedaan kunnen worden.

De auto is vandaag naar de garage geweest en hij ziet er heel goed uit. zit pas een geheel nieuwe uitlaat onder, waterpomp is net vervangen. hij maakte wat geluiden, maar dat bleek de V snaar te zijn die gespannen moest worden en een snaar van de airco die gespannen moest worden.

Wel zit de aandrijfas er aan te komen aan de rechterkant, maar dat was nog niet zo erg dat dat direct vervangen moest worden)

De auto is ook al verlaagd (zoals we al dachten) dus dat hoeven we niet meer zelf te doen.

 

gisteren heb ik onze grille vervangen voor een embleemloze grille en heb ik de zijknipperlichten vervangen voor heldere zij knipperlichten.

Nu gaan we kijken voor andere velgen en dan daarna misschien nog een klein spoilertje en dan is het wel even klaar. ik heb al wat foto's van de auto zal deze van de week even plaatsen zodat jullie ook mijn/ onze trots kunnen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wij willen je ook nog wel even opweg helpen om de lijst met "to do" langer te maken. :mrgreen:

Dacht zelf ook dat mijn wagen af was maar inmiddels weer de nodige "mod" projecten klaar liggen.

Ben zelf ook super tevreden met mijn wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je ons even laat weten zo blij te zijn met de Passat. :thumb:

 

Ben zelf ook blij met de mijne, maar dat hebben we hier natuurlijk gemeen.

Wil iedereen die blij is met zijn passat zich in dit topic even melden? :mrgreen:

 

 

Heuuul Blij 8-)

 

echt een genot om in te rijden

 

 

lol @martijn :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden