Ga naar inhoud
  • 0

comfort module???


xander

Vraag

hoi,

 

ik heb , zoal gemeld in een eerder topic, een probleem met mijn afstandbediening.

deze werkt niet, de reserve ook niet.

ik heb de auto laten uitlezen bij mijn garage, daar constateerden ze dat er geen probleem met de deursloten is.

 

als ik de handvergrendeling gebruik dan sluiten alle deuren ook netjes.

 

op het moment dat ik de deur open heb en de AB gebruik dan knippert de binnen verlichting even, dus het lijkt erop dat er wel een signaal binnenkomt.

 

als ik luister thv de comfort module dan lijkt het als of ik wel ergens een relais o.i.d. hoor schakelen.

 

het enige wat er bij de garage uit kwam was 1 maal storing 01330 (Regelapparaat voor Comfort Systeem)

 

ik vermoed dat er een probleem is met deze module 46

 

is er iemand die een suggestie heeft,

 

of iemand die (mbv vagcom OMGEVING GRONINGEN) kan bevestigen dat de module loopt te zieken??

dit voordat ik op kosten gejaagd wordt door de dealer.

 

gr xander

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Huh ?

In je gegevens staat dat je zelf VAG-Com 311-2 hebt.

Wat wil je dan nog van iemand anders ?

 

Ik denk dat veel mensen op vakantie zijn ofzo, want er zijn er wel een aantal die in die richting wonen.

 

 

laptop is gecrasht, vagcom verdwenen.

 

zal het nog even aanpassen.

 

gr xander

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wellicht helpt een reseat van de stekker vd draadboom aan de comfortmodule al, slecht contact misschien.

 

Speek: De fout geeft aan dat ie geen communicatie kon krijgen met de Module van de Central Convenience (Module 46). Er is dus vermoedelijk niks aan de hand, ook al omdat de fout 'intermittent' is (de fout komt slechts af en toe voor). Wel in de gaten houden de komende weken en dus regelmatig even uitlezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wellicht helpt een reseat van de stekker vd draadboom aan de comfortmodule al, slecht contact misschien.

 

Speek: De fout geeft aan dat ie geen communicatie kon krijgen met de Module van de Central Convenience (Module 46). Er is dus vermoedelijk niks aan de hand, ook al omdat de fout 'intermittent' is (de fout komt slechts af en toe voor). Wel in de gaten houden de komende weken en dus regelmatig even uitlezen.

 

 

heb ik al geprobeerd, heb de module al los gehad om te kijken of deze nat was of geoxideerd.

 

geen van beiden, de module verkeerde nog in prima staat, en de stekkerverbindingen ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zo...

 

ben vandaag even naar de dealer geweest.

geprobeerd de sleutels opnieuw te laten inleren, dit was helaas niet mogelijk.

de monteur kon mij helaas niet vertellen wat het probleem was.

hij wilde wel gaan zoeken maar dat kost 90 eutjes per uur , en voor dat geld wil ik eerst zelf nog wel even wat knutselen.

 

nu dus het volgende:

 

wie kan me helpen aan een elektrisch schema van een 3BG variant 2.0 benzine.

het liefst kompleet, van de hele auto, of anders het schema van de comfort module

 

 

alvast bedankt, xander

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden