JH Geplaatst 3 juni, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 3 juni, 2011 Ik zit te denken aan een andere wagen. Per 1 Juli komt mijn vriendin bij me wonen en heeft de auto nodig voor haar nieuwe baan in Almere. Aangezien ze woon-werk verkeer moet doen en ook nog binnen Almere moet rijden overweeg ik, afhankelijk van het aantal gereden kilometers een TDi aan te schaffen. Nu ga ik er vanuit dat wanneer het gebeurd het een Passat zal zijn. (of een ander vagger) Alleen zal het een dikke tweedehands worden. Maar wat is verstandig. Het zal een wagen worden van rond 2003. Bij welke KM-stand kan ik deze het beste aanschaffen? 180K met werk in het verschiet of 260k zonder denk ik werk in het verschiet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 3 juni, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 3 juni, 2011 hier op het forum staan er ook wel een paar goede diesels te koop voor niet al teveel geld.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jasper Geplaatst 3 juni, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 3 juni, 2011 Lastig altijd zoiets. Ik moet zeggen, zou dan toch eerder voor nog stukken minder dan 180dkm gaan, maar ik kan niet in de portemonnee kijken. Mijn ervaring leert me dat er na de 2 ton idd wel wat zaken kapot kunnen gaan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SJ Geplaatst 3 juni, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 3 juni, 2011 t Is en blijft een gok. Voor een 2000 euro goedkoper of meer kan je beste reparaties laten doen. Ik heb laatst mijn perfect onderhouden Passat van de hand gedaan maar de inruilprijs en verkoopprijs valt tegen. Dus de koopprijs valt mee als je slim koopt. Hij had 260K gelopen en moest grote beurt + distributieriem binnenkort hebben. Onder de streep maakt het niet veel uit denk ik. Gevoelsmatig zeg ik een goed onderhouden "ruim ingereden" auto, oftewel degene die anders naar Polen of verder gaan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JH Geplaatst 3 juni, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 3 juni, 2011 Tja. Ik zit te twijfelen. Heb al een hoop aan de 1.8t gedaan. Draagarmpjes, remmerij rondom. LLM en nu komt er weer een wiellager aan. En twee jaar terug is er een ander blok ingekomen. (sludge) Aan de ene kant vind ik het jammer. Aan de andere kant. Weer eens wat anders. Op zich vind ik vreemd gaan met 156 ook wel fijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 4 juni, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 4 juni, 2011 Wat kost een gastank inbouwen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JH Geplaatst 4 juni, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 juni, 2011 Een gastank daar heb ik een paar jaar geleden wel eens aan gedacht. Volgens mij heb ik daar toen nog een topic voor geopend. Ik meen dat het iets van 3000 euro was oid. edit. Effe gezocht. Zo rond de 2000 kost gasinbouw. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 4 juni, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 4 juni, 2011 is het afwegen waard. ff goed shoppen misschien zijn er wel goedkopere en je houdt dan je huidige wagen. je weet wat je hebt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SJ Geplaatst 4 juni, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 4 juni, 2011 156 is errug klein tov Passat. Je levert dus veel ruimte in. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JH Geplaatst 4 juni, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 juni, 2011 156 is errug klein tov Passat. Je levert dus veel ruimte in. Klopt dat weet ik. Over het algemeen is de bak ook leeg. Een steesjun is gewoon handig mocht het nodig zijn. Straks komt er alleen een laptop in de achterbak. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten