Ga naar inhoud

Foto´s passat V6 30V 4 motion.


Bukko

Aanbevolen berichten

Mooi dat je afdekking van motor en stuurbeklachtingsreservoir in kleur hebt, harten van je velgen ook in zelfde kleur zo te zien ??

 

als ik 2 kleine opmerkingen mag plaatsen, positief opbouwend bedoeld he :wink:

ligt je ballst van rechterkoplamp vast? ik zou deze even met tyrip fixeren voordat hij door je filter heen stuitert

 

en ik zie mijn grootste allergie..... scotch blokjes op je kabelboom van je koplamp, die dingen zijn heel storingsgevoelig, beter is solderen of met kabeldoorverbinders werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie nog wat 8-)

 

je aftermarketgrill, heeft 2 nokjes die er voor zorgen dat je grill niet mooi aansluit bij geopende motorkap

 

ik heb exact dezelfde grill en heb deze nokjes met los blad van ijzerzaag afgezaagd, dan zit grill net wat mooier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat je afdekking van motor en stuurbeklachtingsreservoir in kleur hebt, harten van je velgen ook in zelfde kleur zo te zien ??

 

als ik 2 kleine opmerkingen mag plaatsen, positief opbouwend bedoeld he :wink:

ligt je ballst van rechterkoplamp vast? ik zou deze even met tyrip fixeren voordat hij door je filter heen stuitert

 

en ik zie mijn grootste allergie..... scotch blokjes op je kabelboom van je koplamp, die dingen zijn heel storingsgevoelig, beter is solderen of met kabeldoorverbinders werken

 

Bedankt voor je tips :wink:

 

De ballast bij de rechter koplamp zit vast hoor,is alleen op de foto niet te zien. :?

 

En het scotch blokje.........,ach wat zal ik daar van zeggen.

 

Zal het nog wel een keer veranderen. :|

 

Gr. Bukko.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Machtige kleur ook..... Ik blijf erbij, ik vind de zwarte onder beplating steeds mooier dan wat ik heb. Maar ik mag van vrouwlief niet alle platen weer zwart maken. Echt mooi auto, heb je schroef set??

 

Er zit een kw variant 1 schroefset onder.

 

Gr. Bukko.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden