Ga naar inhoud
  • 0

klein subs subtiel in 3c variant bouwen...


Fopperr

Vraag

Had destijds de meest kale passat die je kunt bedenken. Na heel wat mods heb ik natuurlijk een ander interieur geplaatst en heb van de luidsprekers voor, ook de luidsprekers achter..... alleen nog niet aangesloten.

 

Ik heb geen zin om veel geld uit te geven aan dynaudio o.i.d. en aangezien ik de luidsprekers achter binnenkort wil gaan aansluiten (met heel veel hulp van wat forumleden :wink:) zit ik te denken om toch een subwoofer ergens in te bouwen.

 

Ik wil geen kist in de laadruimte omdat ik vaak veel spul mee moet nemen voor mijn werk.

 

Heeft toevallig iemand dit al eerder gedaan? Dit wordt vaker bij de duurdere mercedessen e.d. gedaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
ja klopt 10

 

6 voor en 4 achter toch heb alleen die versterker nog nooit zien zitten wie weet of die en waar die terug te vinden is

Schuif de bestuurdersstoel eens naar achteren, dan zie je hem onder de kunststof kap zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even ter illustratie:

http://cgi.ebay.de/Original-Audi-A6-4B- ... 017wt_1141

 

Zijn er in diverse prijsklassen en doen het prima ter ondersteuning. Als je een standaard systeem hebt wat alleen wat laag mist, kun je hier prima mee uit de voeten en is redelijk eenvoudig te installeren door de compacte maat.

 

Hiero een actieve sub van Pioneer voor in je reservewiel:

http://www.pioneer.nl/nl/products/25/13 ... index.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat is het idd... een fatsoenlijk scheidingsfilter is dan wel een must. Denk ook dat dat 3weg luidsprekers dan ook een meerwaarde zullen zijn... Op die manier krijgt het spraak gebied wat meer power en hoeven de midlaag in de deuren niet heel diep, daarvoor zijn dan de subs!

 

Installatie stelt niet zo heel veel voor, kwestie van kabeltrekken en even dat filter verhaal oplossen... Misschien kan ik daarvoor wel even naar onze belgische vrienden gaan... guy of dre :wink:

 

Thnks voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik weet t nog niet, heb zoveel dingen op m'n pad... eerst maar eens de luidsprekers aansluiten, dan lijkt mij de beste oplossing om een sub in het reservewiel te plaatsen omdat dit niet weer zo'n giga ombouw nodig heeft...

 

Wil voorin nog wel 3 weg... denk ik...

 

 

Damn, koop volgende keer echt een vollere auto, k heb van alles niks :D

 

Hou me eens op de hoogte met wat je veranderd, ben benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dan is nog de sub in het reserve wiel de beste oplossing voor mij... Ik heb vaak spul wat zwaar en groot is achterin en wil niet iedere keer alles moeten verwijderen. Als ik de platte sub eruit zou halen, heb je weer kans dat de stekkertjes kapot gaan ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden