Ga naar inhoud
  • 0

update 8-) passat weer gezond 8-) update


Mr.Proper

Vraag

vandag met de passat in panne gevallen bij 120 op de snelweg niks meer alle naalden naar beneden motorstoerung werkstatt aufsuchen op het display en de voorgloilampje blijft maar knipperen en daar waar de cruisecontrol snelheid normaal te zien is een uitroepteken .

 

heb bij guyke al een andere kop gehaald maar krijg die krengen niet demontert ..... :angry::angry::angry:

 

kan iemand mij helpen ???? we wouden morgen op vakantie vetrekken .

 

groetjes stef 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ai. Boutjes bovenop lossen, en dan op de onderzijde van de kop slaan (naast het gat) met een rubberen hamer?

Je kunt ook maar dat moet je wel voorzichtig doen met een kunststof hamer de verstuiver via de bovenzijde tegen de zijkant rondom lostikken.

 

Normaal doe ik als ik ze niet loskrijg, maar dan zitten ze nog in het werkende motorblok, de boutjes iets los en dan even starten.

 

Je kunt de verstuiver die defect is trouwens opsporen door een voor een de stekkertjes los te nemen, te starten. Slaat ie aan dan is de losgekoppelde verstuiver defect. Slaat ie niet aan, dan de stekker weer vastzetten en de volgende nemen.

 

Heb je waarschijnlijk BKP?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De verstuiver zelf moet je vastdraaien met een momentsleutel en inderdaad wat Matthijs zegt de verstuiver moet je ook afstellen anders brand ie een gat in je zuiger.

 

Stef, heb je wel de goede verstuiver? de 8 klepper kun je niet in de 16 klepper stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

goede middag jongens ben erg op zoek naar iemand die me kan helpen met mijn pompverstuivers mogen ook revisie verstuivers zijn

 

informatie die ik weet

 

motorcode: BMA

 

siemens verstuivers

 

eerste zylinder verstuiver kapot

 

zou graag alle vier verwisselen beter voorkomen dan weer stilstaan

 

graag reacties

 

 

heb contact gehad mer dieselcenter olst en die vragen voor revisieverstuivers met inbouw en transport van de auto van antwerpen naar olst 2300 euries :shock:

 

misschien dat het wat goedkoper kan anders gaat deze passat de deur uit .

 

stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

tja.. ik zou zeggen maar 1 verstuiver vervangen, dat scheelt een hoop centjes toch! en het inbouwen valt toch wel mee of niet?

 

kunt natuurlijk altijd gelijk alles vervangen, maar voor hetzelfde geld rijd je er weer probleemloos mee. volgens mij zijn revisie ongeveer 450 euro p/stuk of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb nu de verstuiver gewisselt en ja hij draait weer op 4 zyl. maar loopt niet mooi ........ :blink:

 

had geen power draait raar tot hij in touren is en is ook weer stil gevallen naar moeilijk starten reed hij weer help oh help woord er gek van echt waar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hey jongens

 

sorry voor de te late reactie maar @vdub je heb gelijk was niet afgestelt

 

en ik had de foute verstuiver uitgebouwt blijkt achteraf heb de passat uiteindelijk naar de garage gebracht een nieuwe kabelboom laten steken en ze hebben de verstuivers goed afgestelt hij loopt weer als een zonnetje .....

 

kapote verstuiver krijgt een plaats in de garage omhullt met oliepapier tot dat de volgende kapot gaat dan laat ik hem reviseren .

 

bedankt voor de reacties .

 

groetjes stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden