Ga naar inhoud
  • 0

geen stroom in de sigarettenaansteker


Mr Passat

Vraag

Geen stroom in de sigarettenaansteker

Hey hallo

Ik heb een probleempje met mijn sigarettenaansteker en 12volt bij de achterbank

ze geven geen stroom door , de 12volt in de achterbak echter wel??

Nu heb ik ff naar de zekeringen gekeken en wat raar?? op nmr35 R zit geen zekering en op nmr33 R zit wel een zekering

nmr35 is voor de sigarettenaansteker en nmr33 is voor de achterbak.

Maar nu komt het er hoort volgens het boekje op nmr33 20amp zekering maar er zit een 15amp in haal ik die er uit doet de achterbak 12volt het nog steeds??

En stop ik vervolgens een 20amp in nmr35 voor de sigarettenaansteker doet hij nog niets?? :?::!::angry:

Ik snap er werkelijk niets van, en dat terwijl ik vorige week nog gewoon stroom op de aansluitingen had.

Verders vindt ik ook nergens doorgebrande zekeringen

 

HELP ME PLEASE

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij moet je zekering SD35, 20 A hebben. Zowel voor de aansteker voor als achter - voor wagens tot april 2006

Stekker in de koffer is zekering SD33 tot april 2006, vanaf mei 2006 is dit SD38

 

Zie ook in KB - Electronica - 3C - zekeringtabel 3C : http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=160&t=31494

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zelf heb ik een slecht kontakt gehad in de zekeringdoos, was de zekering van de ruiten voor. De bovenste zitting klemde niet meer op de pen van de zekering. Resultaat : geen ramen open of dicht vooraan.... Misschien is dit ook wel zoiets?

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zelf heb ik een slecht kontakt gehad in de zekeringdoos, was de zekering van de ruiten voor. De bovenste zitting klemde niet meer op de pen van de zekering. Resultaat : geen ramen open of dicht vooraan.... Misschien is dit ook wel zoiets?

 

grtz, dre

Ja meschien wel ik laat hem ff na kijken dan door de dealer voor dat ik me hele auto uit elkaar haal hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet het zo ook niet, maar weet wel dat bij mij bv. van het boekje vwb. de zekeringen niets van klopt. Online zoeken levert meestal een beter schema op!

 

Dealer op aangesproken, en dan krijg je het antwoord dat dit klopt, en komt doordat de boekjes gedrukt zijn en er tussentijds wijzigingen zijn gedaan.. :shock: Yep dat zijn de kosten.. boekje aanpassen op een auto van bijna 50 mille :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb maar uit frustratie alle zekeringen eruit gehaald en bekeken...

 

Het is bij mij dus zekering 38 aan de bestuurderskant.. volgens mijn boekje moet daar "regelapparaat voor aanhangerherkenning" op zitten..

 

Misschien dat iemand hier wat aan heeft in de toekomst, mijn passat is van jan 2006.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb maar uit frustratie alle zekeringen eruit gehaald en bekeken...

 

Het is bij mij dus zekering 38 aan de bestuurderskant.. volgens mijn boekje moet daar "regelapparaat voor aanhangerherkenning" op zitten..

 

Misschien dat iemand hier wat aan heeft in de toekomst, mijn passat is van jan 2006.

Ik ben naar de dealer gereden werdt er gek van

En ja hoor er zat helemaal geen zekering in

Waar de zekering in moest volgens boekje klopte ook al niet zat dus aan de andere kant waar nog wel een metaal pinnetje in de zekering houder zat en daar een zekering in gestopt entadaa hij deed het weer

Heel raar maar waar

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb maar uit frustratie alle zekeringen eruit gehaald en bekeken...

 

Het is bij mij dus zekering 38 aan de bestuurderskant.. volgens mijn boekje moet daar "regelapparaat voor aanhangerherkenning" op zitten..

 

Misschien dat iemand hier wat aan heeft in de toekomst, mijn passat is van jan 2006.

 

 

In het zekeringenoverzicht in de KB van de 3C staat op pagina 34 dat bij auto's VANAF mei 2006 daar de zekering voor aanhangerherkenning zit.. bij jouw januari model dus NIET.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb maar uit frustratie alle zekeringen eruit gehaald en bekeken...

 

Het is bij mij dus zekering 38 aan de bestuurderskant.. volgens mijn boekje moet daar "regelapparaat voor aanhangerherkenning" op zitten..

 

Misschien dat iemand hier wat aan heeft in de toekomst, mijn passat is van jan 2006.

Ik ben naar de dealer gereden werdt er gek van

En ja hoor er zat helemaal geen zekering in

Waar de zekering in moest volgens boekje klopte ook al niet zat dus aan de andere kant waar nog wel een metaal pinnetje in de zekering houder zat en daar een zekering in gestopt entadaa hij deed het weer

Heel raar maar waar

 

Groetjes

 

 

Welk nummer was het nu aan de linkerkant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden