Ga naar inhoud
  • 0

Terugroepactie staafbobines


Vraag

Geplaatst

Op verschillende Volkswagens zowel Golf als Passat is een terugroepactie van toepassing die betrekking heeft op de staafbobines, de uitvoering van de actie wordt onder garantie afgewikkeld.

Voor verdere informatie neem contact op met een Volkswagen dealer die kan je vertellen of jouw auto ook onder die actie valt

:D

Aanbevolen berichten

  • 0
Geplaatst

ik zou wel overleggen voor nieuwe bougies(eigen kosten)

  • 0
Geplaatst

Je bedoelt in verband met vervuilde bougie's zeker?

Dit zal ook de kop niet kosten denk ik.

En anders stop ik er zelf 4 nieuwe in,das ook niet zo'n probleem.

  • 0
Geplaatst

Ik heb eens een blik onder de kap geworpen maar ik heb blijkbaar geen staafbobine's.

Ik zie nog ouderwetse bougiekabels lopen naar elke bougie dus die terugroepactie is niet voor mij.

Ik heb motorcode AZM. 2.0 8 klepper 85kw

  • 0
Geplaatst
4 weken geleden nieuwe bobines gekregen terwijl auto liep als een zonnetje. Nu loopt de motor onregelmatig en het motormanagements lampje brand soms.

Gister auto bij vriend aan de computer gehad en gaf ie storing aan bij de bobines. Komende woensdag maar naar de dealer voor waarschijnlijk weer nieuwe bobines....... lekker dit.

 

Heel vreemd inderdaad.

Ik had al een storing en na de bombine''s is het wel erger geworden.

Bij mij was er uiteindelijk een sensor stuk. ( 071 957 147)

Deze: http://seekpart24.com/hella/sensor-crankshaft-pulse-6pu009146391?c=100249&at=11519

 

 

ok bedankt, als het niet aan de bobines ligt zal ik dit doorgeven!

 

 

Lag niet aan de bobines, was de carterventilatieklep die stuk was!

  • 0
Geplaatst

Dinsdag mijn nieuwe auto ophalen. passat variant 3c tsi dsg7 bleumotion uit 2009. Weet iemand of deze auto er ook onder valt. Zoja dan maak ik gelijk een afspraak met de garage.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden