Ga naar inhoud

  • 0

voor de mensen met problemen met hun deur


passat2010

Vraag

  • Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Zo vandaag ff met de Polo van de vrouw bij Frank lang geweest. Het deurslot werkte niet meer en het waarschuwingslampje van de verlichting deed het niet meer. Na een half uurtje alles weer prima in orde!! Echt een aanrader. Hier kun je beter zelf niet voor gaan prutsen....

Het raam ook nog ff gesmeerd en schoon gemaakt!

 

Helemaal top, Frank bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is balen. kan die link niet openen... > advertentie bestaat niet meer.

 

Misschien iemand anders die iemand weet.

 

Heb namelijk een vrij vervelend probleem met onze deur.

We hebben net weer een passat gekocht. We wisten dat de linkerachterdeur niet op de cv werkt. Nu komt het probleem, we hebben 2 kleine kinderen, mijn man had de deur op kinderslot gezet en daarna (via de knop van binnenuit voor de cv) de deur op slot gedaan. Nu gaat de deur dus via binnenuit niet meer open en van buitenaf ook niet meer. knopje krijg je met een tangetje wel omhoog maar dan gaat de deur dus nog niet open.

Al naar de VW garage geweest die willen dat wel doen maar kost minimaal €300,- (daar gaat ons vakantiegeld en homokineet moet ook al vervangen worden :?

 

iemand nog een idee?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vanochtend bij Frank geweest. En echt wat een topper!!! Onze deurvergrendeling werkt weer, kunnen we eindelijk weer op de normale manier de maxi cosi in de auto krijgen.

Een geweldige service onze zoon mocht zelfs binnen met z'n dochter spelen. (groot verdriet toen hij weer mee naar huis moest) en onze auto weer tip top in orde!!! (naja op de v snaar en homokineet na dan)

Nogmaals bedankt Frank!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Via jullie berichten ook naar Frank gegaan met een defecte bestuurdersdeur en kapot passagiersslot. Inderdaad geweldig, wat een vakman, alles tot in de perfectie en je gaat niet weg totdat Frank het 100 % heeft.

 

Erg leuk als je van techniek houd, je krijgt nl een "Masterclass" deurtechniek van 1-op-1. Geweldig!

 

Frank, nogmaals dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vanavond ben ik ook naar Apeldoorn afgereisd omdat de bestuurdersdeur toch wel erg vreemde kuren kreeg; schoot soms open, ging niet mee met de CV, lichtzoemer werkte niet meer, binnenverlichting haperde etc. Frank heeft het slot vervangen (in +/- 30 min). Helaas lijkt het erop dat er nog een elektrische storing in de auto zit m.b.t. de achterdeur/raambediening, dat zal de comfortmodule waarschijnlijk zijn.

 

Frank hartelijk dank voor je service, puik werk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een probleem dat ik nog niet terug heb kunnen vinden hier (excuses als het wel ergens staat!). Ik heb soms periodes dat de sloten (voor en achter) aan de bestuurderskant niet meer opengaan. Ik hoor wel een klik als ik 'm met de afstandbediening open, maar als ik aan de klink trek voel ik geen weerstand (alsof 'ie er los in zit). Aan de passagierskant gaan de deuren wel gewoon open. Soms duurt het een dag en is de volgende dag alles weer normaal. Soms echter ook wekenlang, en dat is vrij irritant. Nu is ook weer zo'n periode aangebroken lijkt het. De enige manier om de auto open te krijgen is de knop om 'm te openen ingedrukt te houden. De knipperlichten gaan dan aan en alle ramen gaan tegelijk naar beneden. Als een boef moet ik dan de klink door het open raam van de binnenkant beetpakken, en dan gaat 'ie wel open.

 

Frank, is dit iets dat jou ook bekend voor komt en eventueel te fixen is? Heb een Passat uit 3/2007 trouwens.

 

Groet,

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hallo mensen ik heb volgens mij het zelfde probleem al me deureen werken maar waneer ik de deur van de bestuurders kant op slot wil doen gaat alleen die deur en niet alle doe ik het bij de passagier kan of de kofferbak dan gaan ze wel allemaal open en dicht.

en ok waneer ik de bestuurders kant open doe gaat het binnen verlichting ok niet aan.

 

wie kan me helpen en waar moet ik zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden