Ga naar inhoud
  • 0

Ramen werken verkeerd om


Lohran

Vraag

Vandaag bij VAGtechniek geweest voor chiptuning, maar daar ontdekten we wat raars: als ik op de knop voor het achterraam (beide kanten) omlaag druk, gaan de ramen omhoog en vice versa. Dit is zowel als ik de knoppen in de bestuurdersdeur gebruik als de knoppen in de deuren zelf.

 

Bij VAGtechniek dachten ze dat het vervangen van de raammotortjes zou moeten helpen. Maar ik weet zeker dat de ramen eerst wel goed werkten. Dus zou dat dan opeens tegelijk kapot zijn gegaan?

 

Iemand nog ideeën? Want de ramen sluiten nu niet volledig (blijven 3mm open staan) en over ruim een week ga ik op wintersport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Vandaag bij VAGtechniek geweest voor chiptuning, maar daar ontdekten we wat raars: als ik op de knop voor het achterraam (beide kanten) omlaag druk, gaan de ramen omhoog en vice versa. Dit is zowel als ik de knoppen in de bestuurdersdeur gebruik als de knoppen in de deuren zelf.

 

Bij VAGtechniek dachten ze dat het vervangen van de raammotortjes zou moeten helpen. Maar ik weet zeker dat de ramen eerst wel goed werkten. Dus zou dat dan opeens tegelijk kapot zijn gegaan?

 

Iemand nog ideeën

 

Bij golf v enz. is dit wel een bekend probleem. Komt meestal doordat de accu leeg is geweest. Is een aanpassing van de software voor aanwezig in de vas tester. Misschien dat dit ook geldt voor 3b passat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ah ok, dat zou kunnen wat hij is gechipped. Denk dat Lucas wel de accu los heeft gehad dan. Maar raar dat dat daarna dan gebeurd. Ik heb Hartog tuning even gemaild (stuk dichterbij dan VAGtechniek :P). Hopelijk kunnen zij mij helpen.

Bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmm, als ik mijn Becker radio er uit haal, werkt de cv op afstand wel weer! 1 kabeltje zat gelust naar mijn oude radio (geel) en die kon ik niet aansluiten op de Becker. Zou dat het probleem kunnen zijn? Alleen waar moet ik die dan aansluiten op de ISO stekers..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

CV is origineel (met klapsleutel) en origineel alarm zover ik weet.

Zou kunnen, misschien voor de navigatie die ingebouwd zat? Deze heb ik er al een tijdje terug uitgehaald. Maar waar zou ik die gele kabel dan naar toe moeten doen?

 

PS: Ben niet zo heel goed met electronica :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden