Ga naar inhoud

Mercedes Wintervelgen...


Vdub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Jaaaa, dat ziet er goed uit!

 

Wat zie ik nu in de onderkant van je voorspoiler..? (uiterst links en rechts) Ziet er op de foto een beetje rommelig uit??

 

Ehmm... ik zie alleen een Intercooler slang...links en rechts... op die linkse staat geloof ik Samco...

slang.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zeg. Ik ga het bijna zonde vinden dat dit je wintervelgen zijn.

 

Ach ja.. anders passen zometeen die grote remmen er niet achter...ik vind ze zelf ook erg mooi maar goed ik ben 's zomers erg tevreden over mn 19" want je ziet ze gelukkig niet zo veel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Vdub : Ah op die manier. Neemt niet weg dat ik het een hele knappe auto vind en ook hele mooie velgen! Ik wil aankomende lente ook wat moois aan lichtmetaal onder de auto. :)

 

@ Dimitri : Het moet natuurlijk wel een beetje functioneel blijven ook. En ik moet zeggen dat dat best wel gelukt is die verhouding functioneel / knap. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vdub. Dat van die intercooler had ik in ons fijne teut Wierden al vernomen. Er ging zelfs een verhaal van 200+ pk. (bron: een jongeman in een BMW) Uit je onderschrift blijkt iets anders, hoewel 150 is ook niet mis. Heb je dit avontuur hier ergens gepost (dat met die intercooler). Wil ik graag eens lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor BMW was dat....?(zwarte 328 coupe automaat?) ik heb niet genoemd dat het 200pk zou worden.. dat wil ik namelijk én mn knippe niet aan doen en het blok niet.. maar 170+ is de bedoeling en normaalgesproken haalbaar... en 150,9 is de laatste stand van zaken.. ik moet namelijk nog terug voor mn brandstofpomp.. voor een verhaaltje... http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?t=16654

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vdub, ja die bmw was/is het. Mooi verhaal trouwens van die ombouw. Doet die turbo johan trouwens beroepsmatig die tuning?

 

Ik was btw 12 sept. jl op het circuit in Assen. Daar reed ook een zekere JD met zijn?? Seat. Zelfs de Porsche rijders (en wij) werden gek van die man. Ze kwamen niet bij hem weg. Ronde na ronde hing hij op de bumper. Ik heb hem gesproken en hij wist te melden dat er uit het 1.8 turbo blok ong. 340 pk kwam. Dit zakte echter langzaam weer terug. Hoe dat kwam weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mn neefje denk ik... hoe komt hij zo bij jou dan?

 

Johan doet (bijna fulltime) momenteel alleen VP-diesels en geen PD-diesels en weet veel van Verdelerpompen...

 

oh die toledo bedoel je ja das een leuk ding... maar red het niet bij de Golf3 kitcar die hij aan het bouwen is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vdub. Ja het is je neef maar dat wist ik al. Ken hem van de fitness. Ook een autogek (alleen het merk he).

 

Tja de Toledo leuk?? Het was een verschrikking voor de echt snelle jongens en dat was wel weer super. Hij heeft er overigens de nodige filmpjes van gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ff bij JD geweest maar it wasnt him in een Seat op Assen of het moet een (zijn) grijze Leon zijn geweest... want de laatste keer hebben ze op Zandvoort gereden(Paarse Toledo) en een filmpje had hij ook niet gemaakt..

 

Vandaag wel ff een promo-filmpje op site van JD gezet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vdub. De man die ik 12 sept. in Assen sprak reed idd in een grijze Leon en stelde zich voor als JD. Schiet mij maar lek. En dat de heren filmpjes maakten heb ik gezien. We hebben het zelfs gehad over de meeting die volgens mij vlak daarvoor geweest was. Ik weet niet meer of de TDI club dan wel jullie (onze) klub dit georganiseerd had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden