Ga naar inhoud
  • 0

olie en benziene verbruik !!!


sbeg

Vraag

hey allemaal,

 

sins ik mijn vorige topic heb ik het een en ander te melden, ben bij een vw dealer geweest die wist het ook niet :(

ben ook een paar andere garages geweest maar heb de gekste dingen gehoord en zelfs dat ik een nieuwe motor :shock:

moest kopen.

 

mijn olie verbruik is nu elke 600 km een litertje,

benzine 20 liter doe ik 90 km mee niet zo veel.

 

oja als ik 100 rij op 3000 rpm dan klinkt de motor alsof ik 200 rij net of hij overtoeren maakt :?:

 

heb ook een paar leden hier gevraagt of ze mij wouden helpen met het uitlezen maar...... :cry:

 

wie mij topic niet heeft gezien,

 

ik heb een passat 1.6 van 1998 3b

 

met handen in mijn haar,

sbeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

wil niemand helpen? of kunnen ze niks vinden?

 

Brandstof verbruik is echt heel veel. Minder dan 1 op 5 joh.

 

Misschien domme vraag, is je brandstof tank niet lek?

 

Olie verbruik kan ik zo geen tips voor geven, ja misschien te dunne olie. Maar dan nog. Walmt ie niet heel erg met zoveel olie verbruik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

bedankt voor jullie reacties allemaal,

 

ik gebruik 10w40 en de auto stinkt niet naar benzine en walmt ook niet, dat vonden ze ook raar bij de garage .

kwa lekagges ik kijk elke ochtend onder de auto maar kan niks zien ,en als de tankt lek is dan zou ik in de ochtend een verschil op de meter moeten zien

 

ik denk dat ik een zo n compressietest ga doen.

weet iemand een adresje in de buurt van rotterdam toevallig.

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hahah hoogenboom inderdaad hahaha,

 

ben bij 4 garages geweest en niemand kon mij helpen, 2 hebben gezegt dat ik de wagen moest verkopen want het zou mij

bakken met geld gaan kosten om te achterhalen wat het is.

 

maar om iemand anders dit aan te doen wat mij is aan gedaan gaat mij wat te ver.

als ik had geweten dat hij zou veel vreten dan had ik een vr6 ofzo gehaald dan had ik tenminste wat trekvermogen want nu komt tie

nogeens vooruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden