Ga naar inhoud
  • 0

Klimaat weergave RNS 510?


geani

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Aha, dus je hebt extra sensoren nodig(hardwarematig dus) die in de auto geplaatst worden (op meerdere plaatsen dan?) en aangesloten moeten worden op waarschijnlijk je RNS of comfortmodule?

 

Maar wat is de meerwaarde? Ik bedoel, wat kun je dan aflezen? Actuele temp + evt luchtvochtigheid ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Aha, dus je hebt extra sensoren nodig(hardwarematig dus) die in de auto geplaatst worden (op meerdere plaatsen dan?) en aangesloten moeten worden op waarschijnlijk je RNS of comfortmodule?

 

Maar wat is de meerwaarde? Ik bedoel, wat kun je dan aflezen? Actuele temp + evt luchtvochtigheid ofzo.

 

 

je instellingen wijzigingen van de airco worden getoond op de rns, dus als je de temp omhoogdraaid wordt dit getoond in de display. de airco unit heeft ook geen display meer, als staat op de knoppen wel de temp.

post-9976-1423825085,615_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Van die gateway vind ik niets terug... de rest had ik al gevonden. Juist eentje gekocht op Ebay voor 110 EUR, verzending in.... is wel voorzien voor standverwarming (wie weet komt dat er ook nog in...)

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Van die gateway vind ik niets terug... de rest had ik al gevonden. Juist eentje gekocht op Ebay voor 110 EUR, verzending in.... is wel voorzien voor standverwarming (wie weet komt dat er ook nog in...)

 

grtz, dre

Heb het terug gevonden i.v.m. die gateway spreken ook over gateway "S" vwnavi

is wel een beetje verwarend door elkaar golf/jetta/passat/skoda ect. ergens op het einde gaat het over passat.

Ook RNS B versie nodig met een A werkt het niet.

Motoren met code BKC (vermoed dat het bij de Golf voordoet)hebben blijkbaar een probleem met het sterten van de compressoren.

 

't Ja wat zal het zijn, zal afwachten zijn tot iemand hier dit inbouwd en een How-To deeld. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Van die gateway vind ik niets terug... de rest had ik al gevonden. Juist eentje gekocht op Ebay voor 110 EUR, verzending in.... is wel voorzien voor standverwarming (wie weet komt dat er ook nog in...)

 

grtz, dre

 

heb je misschien een fotootje er van? het is nog altijd de wens om er standkachel in te bouwen, maar mist niet dat daar een andere module voor moest komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Uitzicht is hetzelfde... enkel de extensie van de module is anders... :

 

5K0 907 044 XX ZJU - Klimabedieneinheit (Teilenummer abhängig von der Fahrzeugausstattung), ca. 343 €

BS (ohne alles ;-) )

BT mit Sitzheizung

CA mit Standheizung

CB mit Stand- und Sitzheizung

CC mit beheizbarer Frontscheibe und Sitzheizung

CD mit Stand- und Sitzheizung, sowie beheizbarer Frontscheibe

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden