Ga naar inhoud
  • 0

dilemma 17 of 18 gewijzigt


passat2010

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

17" is mooi en kan zonder verlaging.

18" is mooier maar je moet dan de auto eigenlijk wel iets verlagen.

Ik zelf heb 18" en heb de auto door een Eibach verenset 4 cm omlaag gebracht.

Comfort is nog steeds goed, wegligging veel beter en het staat erg mooi als zeg ik het zelf.

 

Als ik jou was zou ik voor de 18" gaan maar dan wel iets omlaag brengen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het wordt toch 17 inch met 225/45/r17 banden et 35

de auto gaat niet gelijk omlaag maar is wel de bedoeling :)

de rede dat ik nu voor 17 inch ga is omdat ik het bedrijf/persoon die de 18 inch te koop had niet vertrouw.

ik heb hem 2 keer gebeld en 2x had hij een ander verhaal en mijn eerste mailtje was ook al een ander verhaal.

en duidelijk over garantie is hij ook al niet.

plus dat hij een bedrijf heeft met meet dan 1000 wielen maar aan een paar vw logo,s kan hij niet komen.

 

gr roel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
het wordt toch 17 inch met 225/45/r17 banden et 35

de auto gaat niet gelijk omlaag maar is wel de bedoeling :)

de rede dat ik nu voor 17 inch ga is omdat ik het bedrijf/persoon die de 18 inch te koop had niet vertrouw.

ik heb hem 2 keer gebeld en 2x had hij een ander verhaal en mijn eerste mailtje was ook al een ander verhaal.

en duidelijk over garantie is hij ook al niet.

plus dat hij een bedrijf heeft met meet dan 1000 wielen maar aan een paar vw logo,s kan hij niet komen.

 

gr roel

 

 

eh.. ik zou de keuze van de velgen niet af laten hangen van 1 persoon die je niet vertrouwd. Als je liever de 18" velgen hebt dan gewoon even doorzoeken anders krijg je er spijt van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hé gozer kom anders even bij mij langs,qua kms is het even rijden maar je hebt duidelijke antwoorden.

Ik heb immers een setje 18 inch rs6 liggen.

et van 45,perfect onder de 3b,is originele waarde van 3b.

We zetten jouw auto even omhoog,zetten mijn velgen eronder,je gaat ermee rijden of en hoe dat het voelt.

Ik zet eigen winterset eronder,en je betaalt wat je missen kan,en zodra je budget is aangevuld betaal je de rest,of per maand.

Ik ben niet zo moeilijk. En als je wat in te ruilen hebt hoor ik het ook wel.

Ik vraag er € 550,- voor,en die blijft dan wel staan,ik zak niet in prijs met deze opties.

Maar ook al koop je het niet,dan weet je wel hoe het staat,en rijd.

Maar als je graag 18 inch wilt dan moet je niet voor 17 gaan,dan krijg je spijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden