Ga naar inhoud

Aankoop dilemma Passat CC


Leen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben geen rondjes aan het rijden maar wel de instructieboekjes aan het doornemen.

Binnenkort komen de foto's. Het was geen weer vandaag.

De aflevering was overigens zoals het moet, perfect!

 

Gr.,

 

Leen

 

P.S. Die laatste week wachten duurt het langst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leen, wat heb je een verschrikkelijk lelijke auto gekocht :wink:.... gottomme wat een strakke wagen! Ik wil ook! :lol:

 

Veel plezier en natuurlijk veel goede km's toegewenst, maar denk dat dat wel gaat lukken.

 

Is de CC trouwens breed genoeg voor je "Smile"?

 

Als ik dwars ga zitten past de smile precies :D .

Bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er erg mooi uit Leen gefeliciteerd! Kan niet wachten totdat ik de mijne op kan gaan halen, ik hoop dat de mocca antraciet kleur net zo mooi overkomt als jouw witte kleur. Ik begreep van de dealer dat voor de nieuwe 2.0 TSI moter met 211pk voorlopig de ABT tunning nog niet beschikbaar is. Heeft iemand enig idee wanneer deze zal komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Leen,

 

Kwijl.......Kwijl........Kwijl

 

Wat een TOP car, als ik zelf wat uit mag gaan zoeken wordt het ook zoiets !

Echt een heel geslaagde combi !

 

@windie, stel je eerst even voor in het ''ik ben en ik rij''-topic !

wat betreft de tuning zal eens kijken wanneer er wat beschikbaar komt, normaalgesproken kunnen wij als dealer dat soort gegevens niet zien. We krijgen normaal vlak van te voren of op het moment zelf pas bericht !

 

Ziet er erg mooi uit Leen gefeliciteerd! Kan niet wachten totdat ik de mijne op kan gaan halen, ik hoop dat de mocca antraciet kleur net zo mooi overkomt als jouw witte kleur. Ik begreep van de dealer dat voor de nieuwe 2.0 TSI moter met 211pk voorlopig de ABT tunning nog niet beschikbaar is. Heeft iemand enig idee wanneer deze zal komen?

 

Zo nu maar weer ontopic !

 

Heel veel veilige kilometers met veel rijplezier !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh mijn god wat een mooi ding ..... :cool2::mrgreen::cool2:

 

egt gave bak zeg ........zit hier ook te kwijlen voor de scherm en op zn duits gezegt ''SUPERGEIL'' :mrgreen:

 

wit op een passat gelijk aan of een gewoone limo,variant of cc blijft heeeeeeeeeeeeel mooi

 

vele veilige km's met je mooie auto

 

groeten stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie auto Leen. Prachtig. Veel plezier er mee.

 

Wordt blijkbaar nog langer wachten voor mij. Martin Schilder zegt net afspraak af voor levering 19/1. Volgens hen moet de importeur Pon 'iets aanpassen van BPM bij RDW' en dus kunnen ze de auto niet op kenteken zetten. De dame van Schilder was vaag, weinig specifiek en nu ook niet bepaald goed geïnformeerd. Volgens haar wacht PON met deze wijziging totdat 'de auto's van volgende week' binnen zijn. Nieuwe afspraak kan dus nog niet gemaakt worden, en 'wellicht is er eind volgende week duidelijkheid.' Ik vind het een raar verhaal, te meer omdat de auto in week 51 geproduceerd is en al een week bij de dealer staat.

En ik ben natuurlijk Meneertje Ongeduld omdat ik graag wil rijden in de CC ;-)

Iemand hier met inside scoop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het ook een zooitje met het berekenen van de BPM. Het is overigens niet alleen de BPM maar ook een herwaardering vanuit Pon (=moeilijk verhaal). Als het goed is gaat ie flink goedkoper worden (afhankelijk van de motor). Die van mij is € 1370 goedkoper uitgevallen.

Succes met wachten.

 

Gr,

 

Leen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie car Leen. Toch jammer van het ontbreken van Xenon. Zeker nu je hem nog goedkoper krijgt..... Trouwens, wat een dilemma... zou ik niet zo noemen wanneer je een cc mag kiezen.... eerder een mooi luxeprobleem... :mrgreen:

 

Xenon is leuk maar ik vind het voor mijn gevoel nogsteeds geen €1500 waard.

De tuning gaat mij €600 meer kosten dus dat gaat weer van mijn meevaller af.

Het is idd geen straf om in een CC te mogen rijden al is ie standaard niet zo rap onderin toeren.

 

Gr.

 

Leen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedkoper is natuurlijk leuk, maar dat had ik dan liever bij configureren geweten. Had ik wel voor DSG gegaan, of toch maar leder interieur. En dat wachten...

Maar als ik inderdaad nu tunen geregeld weet te krijgen, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen. Of inderdaad minder bijtelling. Opties, opties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden