Ga naar inhoud

ervaring met Konrad westerink??


DennisMH

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb een bumperplaat besteld bij Konrad, mede op aanraden op dit forum. Levertijd zou 5 werkdagen zijn, we zijn inmiddels 10 weken verder en nog steeds NIETS! In de mail geeft hij aan dat hij besteld is, maar de laatste mail is alweer 8 weken geleden en daarna weigert hij ook maar om een reactie te geven op mijn gestuurde mails. Hebben anderen ook deze waardeloze ervaring met dit "bedrijf" of ben ik de enige?

Link naar reactie
Delen op andere sites

brand niemand af, ik vraag ervaringen en mijn verhaal is gebaseerd op feiten. Vind het erger dat ik 100 euro betaald heb, na 8 weken nog niks ontvangen heb en dit wil ik anderen laten weten zodat ze het anders kunnen aanpakken. Als de leverancier nou het fatsoen neemt om de koper op de hoogte te houden van levering, voorkom je een hoop boze klanten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er niet van om iemand tot de grond toe af te branden..... :angel:

Daar hou ik ook niet van, maar keer op keer blijkt dat deze man zijn afspraken niet na komt. Dit is al meer dan twee jaar zo, dus niets nieuws en hij weigert blijkbaar ook om te veranderen. In het begin zouden dit "opstartproblemen" geweest zijn, maar dat moet dus nu wel eens klaar zijn.

Hij laat de mensen (nu dus ook) vantevoren betalen en levert dan dus na heel veel aandringen.

 

Ik heb helaas ook twee keer dezelfde ervaring met hem. Je denkt wat goedkoper uit te zijn, maar je krijgt er veel ergernis en heel lang wachten voor terug.

 

Ik bestel dus nooit van mijn leven meer iets bij hem, dan betaal ik liever een paar tientjes meer en heb ik het direct in huis.

Volgens mij ben ik hier niet de enige met die mening........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier loopt al een topic over, hij heeft zich trouwens hier aangemeld.

Was ten tijde van de eerste verkoopronde van de RSN replica's.

Tja hij staat bekent om slechte levering en het niet beantwoorden van mails.

Maar volgens mij heeft ons lid uit Hardenberg goede contacten met hem.

 

Misschien dat het via hem gespeeld kan worden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijkt dus dat ik niet de enige ben. Ik adviseer anderen dan ook om geen geld over te maken als je snel je spullen wil hebben. Ik koop daar nooit meer wat, zoek ik wel even op e-bay oid. Bedankt voor jullie reacties en hoop dat anderen er ook wat aan hebben.

Inderdaad is Ebay.de ook mijn vervanger geworden voor Konrad. Met wat geduld en zoeken heb ik mijn R-Line grill, S6 dagrijlichten, chromen spiegelkappen en R-Line pedalenset voor een prikkie kunenn kopen.

Daar kan zelfs de allergoedkoopste handelaar niet tegen op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat mij logisch als je wat besteld bij hem en hij geld in ontvangst neemt.

Hij je op de hoogte houd van het wel en wanneer kunnen leveren.

 

Mocht het niet zo snel kunnen 5 dgn als wat hij zegt.

Hij je voor de keus moet zetten of accepteren vd langere levertijd en anders geld terug.

 

Zo niet aangetekende brief sturen, dat je andere stappen gaat ondernemen. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag (13-10-10) EINDELIJK mijn geld terug gekregen. Dit niet zonder slag of stoot, na ongeveer 20 mailtjes en onbeantwoorde telefoontjes zag ik geen andere uitweg dan hem een laatste kans geven anders zou ik aangifte doen van oplichting. Hier reageerde hij na 3 dagen wel op met de mededeling dat het geld weer was terug gestort.

 

Ik zelf doe absoluut geen zaken meer met hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

jammer had gehoopt dat hij het nu beter ging doen. heb veel mensen de mail van een van zijn leverancier gegeven.

Heb er wel eens over gedacht om hetzelfde te gaan beginnen,maar heb er ook geen zin in, veel drukte en geen kwartje overhouden want idd ebay en dat soort diungen is goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden