Ga naar inhoud

Nieuwe garage site


ReneR

Aanbevolen berichten

Ik hoorde net op de radio dat er nu een site zou zijn waar 1000 garage bedrijven in heel Nederland onder 1 naam samen werken.

Via deze site zou je alleen maar je nummerbord, mail adres hoeven in te geven en het soort reparatie en je zou een vrij blijvende offerte thuis gestuurd krijgen.

 

Ik denk.... nou.. dat gaan we eens ff doen...

Dus ik geen mijn nummer bord in op http://www.mijngarage.nl/

Krijg ik de eerste 2x dit :

Aan dit kenteken zijn (nog) geen autogegevens gekoppeld. Helaas kunnen we u daarom geen offerte aanbieden.

 

Dus ik ook niet gek... copy/past nummerplaat naar site RDW en die geeft mooi mijn auto gegevens weer.

Dus ik weer terug naar mijngarage.nl....

En tjakka... hij vindt mijn auto nu wel...

 

Ik kan alleen de namen van die 1000 bedrijven nergens vinden.

Wel staat erbij dat je 5 bedrijven in je buurt aangeraden zult krijgen als je de offerte krijgt....

En je moet je postcode invullen.

Ik heb eens (ALEEN) remblokken voor in gevuld

 

Eens kijken wat eruit komt...

(Ik vrees WEALER en 500,-) :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

LoL... "MET EEN EERLIJKE PRIJS" ook :D

 

Ik had alleen remblokken ingevuld:

 

mijngarage.nl heeft berekend dat de eerlijke prijs voor het vervangen van uw remblokken € 122,83 is.

 

Ik kreeg wel 5 garages bij mij in de buurt.... maar allemaal Autofit (witmerk) en Bosch Service garages.

 

Die Bosch service dinges die gaan nog wel...

Maar bij die autofit garages zou ik mijn auto liever niet neer zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zouden ze bij mn automaat nu vervangen?

 

Hierbij ontvangt u een offerte voor het vervangen van uw koppeling, plus vijf garages in de buurt die voor deze prijs gegarandeerd kwaliteit leveren. Via de unieke code kunt u deze offerte binnen twee weken verzilveren bij een van de aangegeven garages. Tot slot geven we u nog wat extra tips mee.

 

 

 

Deze offerte is op maat gemaakt aan de hand van het kenteken van uw auto zoals hierboven weergegeven. Controleer of dit klopt, want mijngarage.nl gaat altijd uit van de juiste onderdelen die perfect bij uw model auto passen. Deze onderdelen zijn van originele kwaliteit en selecteren we op basis van het door u opgegeven kenteken.

 

 

mijngarage.nl heeft berekend dat de eerlijke prijs voor het vervangen van uw koppeling € 584,29 is.

 

 

 

Let wel: deze offerte geldt natuurlijk alleen voor het vervangen van uw koppeling inclusief de koppelingsonderdelen. Als u meer wilt laten doen, kan dat uiteraard altijd, maar dat valt buiten deze vaste prijsopgaaf. Zo kan het soms nodig zijn ook de lagers of andere onderdelen te vervangen, maar dit hoeft dus niet standaard tegelijkertijd met de koppeling. Tip: vraag uw monteur vrijblijvend om advies. Hij kan u ook vertellen of de versnellingsbakolie wel of niet moet worden ververst.

 

 

 

 

Om deze offerte te verzilveren kunt u binnen 14 dagen terecht bij een van de volgende vijf kwaliteitsgarages bij u in de buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 'n offerte gevraagd voor banden...

 

Het antwoord is ongelofelijk:

"We weten niet of uw auto juist heel oud of heel nieuw is, maar aan de hand van uw kenteken kunnen we u geen offerte doen"

 

En dat was het weer, geen vraag die ik nog kan beantwoorden of een andere "uitweg", nee gewoon een excuusmailtje.

 

Sjongejonge wat stom en commercieel slecht zeg! Op deze manier gaan ze geen succesvolle omzet neerzetten, de sukkels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh Matthijs, sinds wanneer heb jij een koppelingsplaten in je wagen? of heeft een automaat ook koppeling in huis?

 

Edit omdat het niemand was opgevallen dat Matthijs een automaat heeft en een automaat met koppelingsplaten zijn zeer onwaarschijnlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden