Ga naar inhoud

Glad leren stuur; hoe weer "ruw"te krijgen?


LvR

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort in het bezit van een 1.8T 3BG Variant uit 2001 met een spiegelglad leren stuurwiel(Trendline) Waarschijnlijk is die door de vorige eigenaar met schoenpoets of zoiets behandeld. :evil:

 

Vraag daarom: hoe krijg ik weer een "normaal" uitziend leren stuurwiel? :?:

 

Groet en dank, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het leer "gewoon" ingesleten is.

Ik heb zelf een 3BG uit 2002 met 90k achter de rug, en mijn stuur is ook redelijk glad. Ik vind het niet hinderlijk.....

Je kan via Ebay of zo'n dergelijke site, wel mensen vinden om je stuur opnieuw te laten bekleden, dan is het weer als nieuw.

Het nadeel is dat je dan je stuur op moet sturen/weg moet brengen, en dat rijdt een beetje lastig... zo zonder stuur :P

 

Succes , Den.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie.

 

....Ja, zonder stuur rijdt niet zo lekker :lol::lol:

 

Weet je, ik krijg de neiging om er eens met staalwol o.i.d langs te gaan, maar ben toch bang dat ik het zaakje daarmee verpest (ook de kleur). Ik had ervoor de ervaring van een goed BBS stuur in mijn Omega en dan is zo'n spiegelglad stuurwel wel wat anders om vast te houden; maar alles went natuurlijk....... :wink:

 

Misscien is er nog iemand die ons de gouden tip kan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ander stuur kopen?

 

Er zijn vast sturen te vinden uit auto's met minder KM's toch. Of zelfs nieuw via Ebay duitsland of zo.

 

Mijne is ook gaan glimmen, stoort me niet maar kan me voorstellen dat het wennen is na een stroef stuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden