Ga naar inhoud

Grote rechterspiegel gekocht.


sequence

Aanbevolen berichten

Omdat op mijn Passat nog een kleine rechterspiegel is gemonteerd, en ik dit niet mooi vind, heb ik een grote gekocht. Volgende week wordt deze gespoten in de kleur van de auto.

 

Nu heb ik n og niet echt gekeken hoe dit gedemonteerd moet worden, ik ben wel een schema tegengekomen voor verschillende stekkers. Maar kun je de spiegelkap apart demonteren (om mee tegeven aan de spuiter voor kleurvergelijking) ? En hoe demonteer je de hele spiegel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spiegelkap kun je er zo af klikken. Aan de onderkant zit een dopje. Deze haal je eraf en vervolgens steek je met een klein schroevendraaiertje het klemmetje naar voren en je tilt hem eraf.

Volgens mij is er al een uitgebreid topic over het demonteren geweest van Antonio. Even zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto's spreken voor zich maar ik zal wel ff kort uitleggen.

 

Je moet eerst de deurpanelen losmaken. Dan pas de kapjes verwijderen van de tweeters. Daarachter zit een bout van die je los moet maken van torkx (?) van 40.

 

De stekkers zouden hetzelfde moeten zijn dus hoef je niets aan te passen.

 

Matthijs moet nog een fotoalbum maken dan pas kan ik de foto's plaatsen.

 

Mocht je iets willen vragen dat mag dat altijd natuurlijk. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestelnr.: 3B6 857 507

  • buitenspiegelhuis
    voor wagens met elektrisch
    verstelbare, inklapbare,
    verwarmbare buitenspiegels en
    elektrische memory-stoel- en
    leuningverstelling. (li)

 

Bestelnr.: 3B6 857 508

  • buitenspiegelhuis
    voor wagens met elektrisch
    verstelbare, inklapbare,
    verwarmbare buitenspiegels en
    elektrische memory-stoel- en
    leuningverstelling. (re)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn dat het bestelnummer dat begint met 3B alleen voor de 3B is, of ook voor de 3BG ? Spiegels zijn wel gelijk maar je moet dan wel met de stekkers aan de gang want die zijn gewijzigd als ik het goed heb.

 

Grote rechterspiegel wordt ook wel taxispiegel genoemd, alle Passat's die als taxi geleverd zijn hebben nl. een grote rechterspiegel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden