Ga naar inhoud

Phaeton Face-Lift


markioVR5

Aanbevolen berichten

Op de autoshow van Peking (volgende week) staat deze gefacelifte Phaeton. Niet alleen de neus is aangepast. Ook de achterkant is vernieuwd met o.a. vernieuwde LED-verlichting. Daarbij heeft designbaas Walter de’Silva van de gelegenheid gebruik gemaakt om het interieur van het topmodel weer bij de tijd te brengen en de nodige technologische snufjes bij te werken.

 

Denk onder ander aan verkeersborden herkenning, cruise control met automatische afstandsbepaling, een audio installatie met totaal 1.000 watt vermogen en 12 kanaals versterker, Dynamic Light Assist, navigatie met ondersteuning voor Google maps, etc. etc.

 

De vernieuwde Phaeton is er wederom in twee maten: standaard 5,06 meter lang en de verlengde versie -waar de kleine Chinezen zo dol op zijn- is 5,18 meter. Wat betreft de motoren kan worden gekozen uit benzine en diesel smaakjes (V6, V8 en W12), variërend van 240 pk tot 450 pk

 

BRON : http://www.autoblog.nl

 

Volkswagen_Phaeton_2010_01.jpg

Volkswagen_Phaeton_2010_02.jpg

Volkswagen_Phaeton_2010_03.jpg

Volkswagen_Phaeton_2010_04.jpg

Volkswagen_Phaeton_2010_05.jpg

Volkswagen_Phaeton_2010_06.jpg

Volkswagen_Phaeton_2010_07.jpg

Volkswagen_Phaeton_2010_08.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gave bak, voor dat geld koop ik wel een pheaton met alle luxe en een deken+kussen :lol: !

 

Ik niet :P

 

Wat moet ik met zoveel grond, moet ik nog werken ook :P!

 

2 hectare door een hobby boer laten verpachten voor de mais en de andere 1,2 hectare twee PK's oplaten lopen :D Heb je zelf geen werk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden