boelie1977 Geplaatst 14 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 14 april, 2010 viewtopic.php?f=120&t=33942 Dacht dat het eindelijk opgelost zou zijn maar helaas. Vandaag wederom het motor management lampje. Weer uitgelezen, en jawel weer foutcode: 17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow P1423 - 35-00 - - Readiness: 0010 0001 Dus weer terug naar Auto Lichtstad. Daar het verhaal verteld dat het al de 3e maal is dat ik hier mee terug moet komen Nou staat er een afspraak voor dinsdag a.s . Dan had de expert pas tijd Ben benieuwd. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ydwer Geplaatst 14 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 14 april, 2010 wat een pech! Hoop voor je dat het snel opgelost wordt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 boelie1977 Geplaatst 14 april, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 april, 2010 wat een pech!Hoop voor je dat het snel opgelost wordt. Dankjewel , hoop ik ook. Echter doet het bij mij alleen pijn in de portemonai. in tegenstelling tot die foto's van van jou voet kom ik miscchien nog goed weg. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 blastaway Geplaatst 14 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 14 april, 2010 Schit man! Jammer dat je weer een melding hebt nu. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 boelie1977 Geplaatst 15 april, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 april, 2010 Vandaag even een second opinion wezen halen bij VAG techniek in nuenen. Hij dacht dat of de vacuum slang misschien kapot was of "de combiklep" maar hij hadniet echt veel tijd om te kijken. Maar kon geen kwaad om er mee te rijden. Was alleen slechter voor de emissie. Dus afwachten tot dinsdag... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wheeler Geplaatst 15 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 15 april, 2010 is niet leuk meer zo... hopen dat het meevalt. Succes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 boelie1977 Geplaatst 20 april, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 april, 2010 Zojuist door de dealer gebeld, zelfde slang zat weer los Ze vroegen of ze hem mochten houden en morgen nog met een koude motor te kunnen starten. Kosten waren nun €80 euro. maar indien het morgen opgelost is zouden ze het netjes op gaan lossen. Ben benieuwd.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 rick76 Geplaatst 20 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 20 april, 2010 Ik hoop dat het nu opgelost gaat worden. En over het netjes oplossen dat lijkt me niet meer dan normaal. ik ben benieuwd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Dannydude1.8t Geplaatst 20 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 20 april, 2010 Vervelend man! Hoe kan die slang nou weer los raken? en dat netjes oplossen voor hun, is dat codetaal voor het is onze fout en we zullen het maken? (een soort van excuus) Ik mag het hopen van wel. Succes ermee iig! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ReneR Geplaatst 20 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 20 april, 2010 Dat een slang 1 x los schiet kan ik me iets bij voorstellen. Maar als een (VW) monteur die dan weer vast zet en hij schiet na een korte tijd er weer af dan vind ik wel dat je van die 2-de keer kunt zeggen dat de garage het maar voor eigenkosten fixt want blijkbaar hebben ze de eerste keer niet genoeg voorzorgsmaatregelingen genomen dat het niet nog eens gebeurd. Maar ik merk steeds vaker dat veel garages als er iets kapot is maar veel te snel wat onderdeeltjes gaan vervangen en de klant maar moet betalen. Als ik voor mijn werk een ingewikkelde elektrische storing in een installatie (huis of industrie maakt ff niet uit) repareer door een onderdeel te vervangen en binnen korte tijd blijkt dat dat de storing niet verholpen is dan hoef ik echt niet te proberen om de 2-de keer weer alle kosten te verhalen op de klant. Die zal me vrolijk uitlachen en vragen of ik in een vorige leven komiek was ofzo Ik vraag me dan altijd af waarom we dit wel van autobedrijven accepteren En jah, ik maak me er zelf denk ik ook wel schuldig aan want meestal zije veel te blij dat alles weer werkt. Maar het blijft vreemd. Waar staat hij William ? In Son of in Geldrop ? Ik ga meestal in Geldrop, kleiner service punt, aardige gasten aan de balie, en ze nemen ook de tijd om naar je verhaal te luisteren. Son heb ik zelf nog geen ervaring mee, maar deze ligt na de verhuizing van ons bedrijf over 2 maanden wel een heel stuk dichter bij. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 boelie1977 Geplaatst 20 april, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 april, 2010 Vindt het ook vreemd dat een monteur niet ziet dat een slang die hij of een collega monteur heeft vast gezet weer los zit. Lijkt me toch niet echt raket wetenschap dat ze daar een expert voor moeten laten komen. Maar we wachten maar even geduldig af. Vond het wel netjes dat ze in ieder geval de eerlijkheid hebben gehad om te zeggen dat het dezelfde slang was. @ Rene hij staat in Son aangezien dit 5 minuten van mijn werk af is en ik hem daar ook heb gehaald. Dus is het ook wat makkelijker om een collega te vragen mij even af te zetten of op te halen bij de garage. Maar dat is aan het eind van het jaar ook afgelopen als ze naar die nieuwbouw gaan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ReneR Geplaatst 21 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 21 april, 2010 Ah wij komen dan net op Ekkerstrijt te zitten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 boelie1977 Geplaatst 21 april, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 april, 2010 Vanmiddag de auto opgehaald. Aangezien ze op de werkorder van de vorige keer niet konden zien welke slang er is vast gezet hebben ze alle kosten op zich genomen complimenten daarvoor. Ben er nu hopelijk wel vanaf. De tijd zal het leren. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ReneR Geplaatst 22 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 22 april, 2010 Ah klinkt heel netjes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ydwer Geplaatst 22 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 22 april, 2010 dat is zeer netjes van garge Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wheeler Geplaatst 22 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 22 april, 2010 eh.. tja netjes, maar toch ook niet meer dan normaal! Ik bij ons al een klant terug komen, en dan hem vertellen dat hij opnieuw moet betalen.. NOT dus. Mooi dat het nu opgelost is William! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Dannydude1.8t Geplaatst 23 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 23 april, 2010 Nette oplossing William! Nu maar hopen dat het euvel weg blijft. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 23 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 23 april, 2010 als ie de volgende keer nog eens kuren krijgt met de slang dan kom ik em wel maken kost je een bakje koffie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 boelie1977 Geplaatst 24 april, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 april, 2010 Nou Guy wanneer kom je langs... lampje brand weer. Morgen even uitlezen maar durf nu al te zeggen welke fout hij geeft. Heb er al weer zwaar de balen van. Je zou zeggen dat ze daar in son wel verstand van zaken moeten hebben. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wheeler Geplaatst 24 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 24 april, 2010 nou zeg begint wel een heel raar verhaal te worden toch? succes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 boelie1977 Geplaatst 24 april, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 april, 2010 Wordt al de vierde keer.,, Morgen eerst even uitlezen maar het zel wel weer hetzelfde zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 antonio Geplaatst 24 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 24 april, 2010 Alweer William, Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 guyke Geplaatst 25 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 25 april, 2010 alweer shit man wat een pech en ik vertrek dinsdag op verlof kun je maandag langskomen , woon nie zo ver van eindhoven vandaag helaas werken en anders zie ik wel voor maandag bij jou , moet alleen nog t'een en ander regelen voort verlof weet niet of ik het haal wat ik raar vind is dat deze leiding altijd los schiet , daar moet stillaan een andere redene voor bestaan dan slecht vastzetten , overdruk of zo iets ik kan me niet voorstellen dat ze die leiding tot 3 maal slecht gemonteerd hebben en anders nooit zuivergemaakt , kan olie aan binne kant zitten en daarom steeds losschuifd , heb dit met een turbo druk darm gehad van de vivaro die schoot ook steeds los , toen goed ontvet en een nieuwe klem er rond en gefixt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 boelie1977 Geplaatst 25 april, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 april, 2010 alweer shit man wat een pech en ik vertrek dinsdag op verlof kun je maandag langskomen , woon nie zo ver van eindhoven vandaag helaas werken en anders zie ik wel voor maandag bij jou , moet alleen nog t'een en ander regelen voort verlof weet niet of ik het haal wat ik raar vind is dat deze leiding altijd los schiet , daar moet stillaan een andere redene voor bestaan dan slecht vastzetten , overdruk of zo iets ik kan me niet voorstellen dat ze die leiding tot 3 maal slecht gemonteerd hebben en anders nooit zuivergemaakt , kan olie aan binne kant zitten en daarom steeds losschuifd , heb dit met een turbo druk darm gehad van de vivaro die schoot ook steeds los , toen goed ontvet en een nieuwe klem er rond en gefixt Zojuist de auto uitgelezen en het is weer hetzelfde @guy je hebt een pb Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 25 april, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 25 april, 2010 mocht de slang er weer afschieten dan is er iets mis in je vacuümsysteem, ik vermoed alleen dat er toch nog ergens een slang lekt.. Je kunt tevens met vagcom een output test doen in 01 Engine om te kijken/luisteren of die Air pump het wel doet en of je dan toevallig geen gesis hoort. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 boelie1977 Geplaatst 26 april, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 april, 2010 Vandaag naar Hasselt gereden. Daar aangekomen stond Rudi al aan zijn eigen auto te sleutelen. Nadat ik het probleem had uitgelegd,had hij al snel iets gevonden. Aan de achterkant van het blok waar de vacuumslang het motorblok ingaat zat het rubber waar de connector in gaat niet goed vast. Na het rubber schoon gemaakt te hebben en een heel klein beetje kit op de connector te hebben aangebracht alles weer vast gezet. Daarna nog even naar Guyke thuis geweest om de storing te wissen. Nu is het weer afwachten of het goed blijft gaan of dat er toch nog iets anders uitkomt. In ieder geval bedankt mannen voor de hulp en fijne vakantie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
boelie1977
viewtopic.php?f=120&t=33942
Dacht dat het eindelijk opgelost zou zijn maar helaas. Vandaag wederom het motor management lampje.
Weer uitgelezen, en jawel weer foutcode:
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
Readiness: 0010 0001
Dus weer terug naar Auto Lichtstad. Daar het verhaal verteld dat het al de 3e maal is dat ik hier mee terug moet komen
Nou staat er een afspraak voor dinsdag a.s . Dan had de expert pas tijd
Ben benieuwd.
Link naar reactie
Delen op andere sites
36 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten