Ga naar inhoud

R-Line pakket op mijn 3C *Nieuwe foto's P3*


VW Marco

Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ziet er goed uit, alleen is dat nu foto bedrog of zit het nog niet helemaal lekker bij de achterbumper boven de trekhaak?

Dat was een punt dat problemen gaf. De achterlip is niet berekend op een trekhaak, en de trekhaakbalk gaf spanning op dat gedeelte. Gevolgd was dat er zich kieren gingen vormen.

Sam heeft dat netjes opgelost door een stuk in te zagen en de kleine kiertjes die overbleven zijn met kit te dichten.

Van de zijkant zie je daar inderdaad nog iets van op de foto. Als je van achter bekijkt zie je daar niets van.

Ik had het liever niet gehad, maar ik doe het er maar mee en het kan niet anders. Ja de trekhaakbalk weg, maar dat kan weer niet. Buiten de scherpzienden op dit forum valt een normaal mens dit nauwelijks op.

Jij bent de eerste die het ziet. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moet je ook nog zo'n kofferbakspoiler boven je raam (indien je een variant hebt) over de standaard kofferbakspoiler heen bouwen. Die maakt het geheel achter echt af!

 

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/v ... nd=15&fs=1

 

thx4 the tip...maar eeuh...hoort deze bij de R-Line???

 

Heb even gekeken naar de R36 van Jeroen (blauwe) deze heeft dat ook.

 

Ziet er wel erg stoer uit aan de achterkant vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er heel erg mooi uit. Echt fantastisch!!!

Vat het niet verkeerd op maar ik zou zelf de originele spiegels erop laten. Chrome spiegels vind ik teveel van het goeie.

Ik vat het ook niet verkeerd op hoor! Ieder zo zijn smaak. Ik ben nogal van het chroom, dus vandaar dat ik ze er op gezet heb.

Het is met die spiegels toch een heel ander gezicht. Audi rijdt bij de RS4 en de RS5 ook met "chromen"/geborsteld aluminium om te laten zien dat het om een speciale editie gaat. Bij de R-Line vind ik het zodoende dus ook net weer wat mooier staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de R-line kit staat super op je passat :thumb: ziet er echt gaaf uit. de passie nu allen nog een klein stukkie verlagen om het geheel mooier tot zijn recht te laten komen. maar mbt tot de trekhaak, ik heb daar in het originele onderstuk een mooi afdekkapje zitten zodat het een mooi geheel is kon dat niet op dit onderstuk? op de foto's zag ik volgens mij ook dat de onderste deurstrips niet in kleur mee zijn gespoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de R-line kit staat super op je passat :thumb: ziet er echt gaaf uit. de passie nu allen nog een klein stukkie verlagen om het geheel mooier tot zijn recht te laten komen. maar mbt tot de trekhaak, ik heb daar in het originele onderstuk een mooi afdekkapje zitten zodat het een mooi geheel is kon dat niet op dit onderstuk? op de foto's zag ik volgens mij ook dat de onderste deurstrips niet in kleur mee zijn gespoten.

Zakken doe ik denk ik niet. Tenminste zo sta ik er nu tegen over. Op zicht staat het wel mooier, ben ik het mee eens.

Maar ik moet over zoveel drempels rijden hier in de buurt, ben bang dat mijn spoilers dan niet lang mooi blijven.

Zelfs nu heb ik met rustig over de drempel rijden al een keer gehad dat mijn voorlip geraakt werd van onderen.

En nu deze kit er op zit lijkt hij optisch ook al een stukje lager en vind ik het niet meer zo opvallen als bij de standaard versie.

 

Ik laat het dus eerst zo maar. Tweede en grootste probleem is dat ik van mijn wederhelft even niets meer voor mijn auto mag kopen. Tenminste niet van die dure dingen.......... Zucht.... :angel:

 

Voor de R-Line bestaat er inderdaad ook een versie met klepje voor de trekhaak, alleen was die voorlopig nog niet te leveren als imitatie. Heb dus toch voor deze versie gekozen en stoor mij er verder niet aan. Niemand die het opvalt tot nu toe. (behalve hier dan)

 

Deurstrips zijn inderdaad niet meegespoten, deze zaten er origineel al op.

Maar ben nog wel van plan dit te veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...
Heej luitjes

 

Ben nieuw hier, heb in december ook een Passat R-line 3c gekocht. Ben nog niet in Duitsland geweest helaas komt nog ook foto's volgen maar wel met de velgen(nu nog winterbandjes) verder het is echt een waan auto.

 

 

Hallo Rene, Welkom, maar je kunt je beter even voorstellen in dit topic: http://vwpassat.nl/viewforum.php?f=104

Je wordt dan heel zeker hartelijk verwelkomt ! :lol:

 

(Dit is iemand anders zijn topic vandaar :mrgreen: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Hallo ik heb even vraag waar heb je de r line pakket besteld.

Ik heb zelf een passat 3c variant bj 2006.

vr gr william

 

Hallo william. als je voor goed materiaal gaat en passing zou ik zoeken naar origineel spul. kunt bv eens bellen bij nnp in belgie. Welke kleur zoek je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

ben ook nog altijd opzoek naar een mooi r line setje voor mijn 3 c variant. maar is toch moeilijk te vinden.

Heb al eens kontakt gehad met Sam, maar die heeft alleen voorlip en skirts. Zoek dus nog mooie spoiler en achterlip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden