Ga naar inhoud

vandaag jeukdag


Jee13

Aanbevolen berichten

Vandaag de Passat even verwend, lekker gefoamd en gewassen, motorkap en onderkant deuren gekleid, motorkap gepolijst, hele auto in de Black Hole en vervolgens in de Collinite 845. Motorkap heb ik in de E-Zyme gezet, had een proefpotje gekocht vorig jaar, wat een fantastische glans zeg! Upload straks wel eens wat foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes Jee.

Heb je een beetje ervaring met NXT spray wax?

Zondag weer eens gebruikt om een boost te geven. Kort laten drogen en toen flink staan poetsen.

Alles was netjes tot gisteren. Overal kwamen opeens witte vegen naar boven.

Met UQD en een mf alles weggekregen, maar ik vond het vreemd dat er na 2 dagen pas wat naar boven kwam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind nxt spray wax, bagger, heb keer verkeerde fles van gehad en was gelijk genezen

 

UQD werkt veel fijner en geeft ook prima boost

 

je vegen die later opkwamen zal denk ik ook iets te maken gehad hebben met hoge luchtvochtigheid

 

Auto is natuurlijk zo weer vies met dit weer, maar daar ging het niet om, na al paar maanden in badkamer te klussen is het heerlijk om auto te detailen, pure ontspanning (alhoewel sommige mensen dit niet snappen :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, begin nu ook weer te twijfelen.

Gisteren alles weggehaald. Loop in de pauze naar de auto...weer vegen enz. Lijkt wel te zweten. Kan best door de luchtvochtigheid komen, maar zoasls je zegt...het is gewoon lekker ontspannen :)

Trouwens, net ook een badkamertje gekregen. Werkt het spul ook goed op.

Maar er zijn er maar weinig die het snappen...het gaat zo storten en jij staat je auto te poetsen...tja :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind nxt spray wax, bagger, heb keer verkeerde fles van gehad en was gelijk genezen

 

UQD werkt veel fijner en geeft ook prima boost

 

je vegen die later opkwamen zal denk ik ook iets te maken gehad hebben met hoge luchtvochtigheid

 

Auto is natuurlijk zo weer vies met dit weer, maar daar ging het niet om, na al paar maanden in badkamer te klussen is het heerlijk om auto te detailen, pure ontspanning (alhoewel sommige mensen dit niet snappen :) )

 

dan mag je je wel eens bij me thuis komen "ontspannen" ,aan hologrammen geen gebrek :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden