Jee13 Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 gezien het goede weer hier, 7 graden zonnetje, geen sneeuw meer ! Heb ik vandaag de planning mbt badkamer maar even omgegooid Ik MOEST jeuken vandaag, Groove was zijn auto aan t strippen en had mijn hulp schijnbaar niet nodig dus kon ik mooi de passie weer eens verwennen. 5 wkn niet gewassen dus. eerst heel goed spoelen toen velgen gedaan met dasty, kwast en sjampoo met microvezel spons auto weer spoelen hogedruk met foamlans en supasnow foam de auto ingefoamd, blijft toch altijd mooi gezicht toen auto afgespoten met hogedruk washmitt met meguiars hyperwash, natuurlijk 2 emmer methode auto afgespoeld gedroogd met miracle dryer alle deursponningen, motorkap en achterklep randen gedaan ik zag wat oxidatie van grille dus deze met scratch X gedaan, tevens de afdekkapjes van dakrailing bandjes in de tire gel en trims ook binnenkant afgestoft en uitgezogen heerlijk gevoel nu!! zal zo de fotos even uploaden voor iedere jeuker die vandaag niet gejeukt heeft...........zonde, heerlijk buiten nu!! laat voorjaar dan ook maar komen
jeroen Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 Idd heerlijk weer om te jeuken! Met een beetje geluk heb ik morgen mn jeuk dag! Zal ook wel weer een keertje tijd worden
RichardBron Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 Ik heb zonet de mijne van binnen gestofzuigd. Straks misschien ook nog even wassen en met een natte doek er doorheen.
VWAltena Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 idd, heerlijk weer om eens lekker bezig te zijn!! heb de auto ook helemaal schoon gemaakt van binnen en van buiten!! tevens de remlicht mod ingebouwd! met dank aan Jee13 voor zijn mooie beschrijving op zijn site!! groeten Henk
Nitro68 Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 5 wkn niet gewassen dus. 5 weken............mazzelpik. Laatste keer gewassen is.................ff denken................ergens half/eind oktober 2009 zal dat geweest zijn. Op z'n vroegst ergens eind April dit jaar vrees ik. heb ik iets om naar uit te kijken!
Jee13 Geplaatst 20 februari, 2010 Auteur Geplaatst 20 februari, 2010 LOL wat zal jij een jeuk hebben Rolf
Nitro68 Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 Hmmmm, ja , dat kun je wel stellen.........zie m'n jeuk kratjes elke dag staan in het washok. (vorstvij bewaren) Er is bijna niet meer tegenaan te krabben, zo jeukt het, nog ff volhouden.......... Die van jou staat er weer lekker bij!
Jee13 Geplaatst 20 februari, 2010 Auteur Geplaatst 20 februari, 2010 Thx Rolf, gelukkig kan ik in de badkamer krabben, waardoor ik auto even rust kon geven, en sinds deze week is de sneeuw ook weg
VolkswagenPassat Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 Pfff, kom op met het mooie weer. Ik wil ook weer poetsen. Nu sneeuwt het hier weer. GRRRRR
Nitro68 Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 Pfff, kom op met het mooie weer.Ik wil ook weer poetsen. Nu sneeuwt het hier weer. GRRRRR Hier ook! (Scheelt het? beetje gedeelde smart..... )
VolkswagenPassat Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 Pfff, kom op met het mooie weer.Ik wil ook weer poetsen. Nu sneeuwt het hier weer. GRRRRR Hier ook! (Scheelt het? beetje gedeelde smart..... ) Nee scheelt niks, blijft jeuken.
Groovejunk Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 gezien het goede weer hier, 7 graden zonnetje, geen sneeuw meer ! Heb ik vandaag de planning mbt badkamer maar even omgegooid Ik MOEST jeuken vandaag, Groove was zijn auto aan t strippen en had mijn hulp schijnbaar niet nodig dus kon ik mooi de passie weer eens verwennen. 5 wkn niet gewassen dus. eerst heel goed spoelen toen velgen gedaan met dasty, kwast en sjampoo met microvezel spons auto weer spoelen hogedruk met foamlans en supasnow foam de auto ingefoamd, blijft toch altijd mooi gezicht toen auto afgespoten met hogedruk washmitt met meguiars hyperwash, natuurlijk 2 emmer methode auto afgespoeld gedroogd met miracle dryer alle deursponningen, motorkap en achterklep randen gedaan ik zag wat oxidatie van grille dus deze met scratch X gedaan, tevens de afdekkapjes van dakrailing bandjes in de tire gel en trims ook binnenkant afgestoft en uitgezogen heerlijk gevoel nu!! zal zo de fotos even uploaden voor iedere jeuker die vandaag niet gejeukt heeft...........zonde, heerlijk buiten nu!! laat voorjaar dan ook maar komen Ik zeg : x2! Ik heb deze auto voor de laatste keer gewassen.. Ik zit met spanning te wachten op het verlossende telefoontje van mijn monteur...
Denny84 Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 Jee wat zeg je nu 5wk je auto niet gewassen , jij als de jeukert van het forum. Heb me wagen al een aantal x gewassen hoor , eergisteren nog maar hij is weer smerig Heb trouwens vandaag ff de polo bekeken maar er komen weer doffe plekken op , zal hem binnenkort weer eens aanpakken en dan met de ex-p(toch maar bestelt op jou aanraden) en daarna collonite.
diesel986 Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 Sow dat werdt tijd zeg Maar vindt het nog al meevallen hoor zo smerig was die nog niet na 5wkn zo te zien
Passat03 Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 Lekker weer buiten gespeeld dus. Hier vanmorgen ook nog sneeuw.
BlackPassat Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 Zo ken ik je Passie weer Jeroen. Foamlans staat perfect afgesteld zo te zien. Ondanks het lekkere weer vandaag niet buiten,maar binnen gejeukt. Was wel iets bijzonders: een Plymouth Barracuda uit 1971 die dit jaar in the States helemaal opnieuw is opgebouwd. In (betere dan) nieuwstaat dus. Door een "onhandigheid met een autowasborstel" zaten er al flinke krassen in de nieuwe lak. Uiteindelijk met de Flex Rotary en een oranje pad met Inizio aan de gang geweest. Volgende week de andere helft van deze beauty. Een show-off volgt misschien nog op het Carclean forum.
goony Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 Die is weer fris en fruitig! Ik had ook jeuk,vmaar helaas geen tijd.
mischa1974 Geplaatst 20 februari, 2010 Geplaatst 20 februari, 2010 Ik heb vandaag wel ff gekrabt .. Was ook nodig ook. Nu nog de auto van de vrouw doen als ik tijd heb.
evilsniper Geplaatst 21 februari, 2010 Geplaatst 21 februari, 2010 Was het mooi weer gister ? hmmm liep heel de dag in de jaarbeurs bij de motorbeurs.... hopelijk vandaag weer mooi weer want mijne is al 3 maande niet gewassen.
StyleX Geplaatst 21 februari, 2010 Geplaatst 21 februari, 2010 Heey die Jee! Goed dat ik je even heb wakker geschut, want het was wel ff nodig Wat was dat ding vies Maar de badkamer moet ook gebeuren, gaat een hoop tijd in zitten weet ik uit ervaring... Hij ziet er weer goed uit zo! Mooi werk. Schiet de badkamer al op? Leuke pics btw, geeft weer wat meer info.
Groovejunk Geplaatst 21 februari, 2010 Geplaatst 21 februari, 2010 Net even de nieuwe auto snel gewassen.. poeeeeeh, die heeft nodig een flinke poetsbeurt nodig. Ook van binnen! Even wachten op beter weer en wat meer tijd.
goony Geplaatst 21 februari, 2010 Geplaatst 21 februari, 2010 De hele week 0 procent kans op zon en bijna 100 procent op regen!!! Pffffffff. FF wachten nog.
Aanbevolen berichten