Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

gezien het goede weer hier, 7 graden zonnetje, geen sneeuw meer ! Heb ik vandaag de planning mbt badkamer maar even omgegooid

Ik MOEST jeuken vandaag, Groove was zijn auto aan t strippen en had mijn hulp schijnbaar niet nodig :wink: dus kon ik mooi de passie weer eens verwennen.

5 wkn niet gewassen dus. :embarassed:

eerst heel goed spoelen

toen velgen gedaan met dasty, kwast en sjampoo met microvezel spons

auto weer spoelen

hogedruk met foamlans en supasnow foam de auto ingefoamd, blijft toch altijd mooi gezicht

toen auto afgespoten met hogedruk

washmitt met meguiars hyperwash, natuurlijk 2 emmer methode

auto afgespoeld

gedroogd met miracle dryer

alle deursponningen, motorkap en achterklep randen gedaan

ik zag wat oxidatie van grille dus deze met scratch X gedaan, tevens de afdekkapjes van dakrailing

bandjes in de tire gel en trims ook

binnenkant afgestoft en uitgezogen

heerlijk gevoel nu!!

zal zo de fotos even uploaden

voor iedere jeuker die vandaag niet gejeukt heeft...........zonde, heerlijk buiten nu!! laat voorjaar dan ook maar komen

Geplaatst

Idd heerlijk weer om te jeuken!

Met een beetje geluk heb ik morgen mn jeuk dag!

Zal ook wel weer een keertje tijd worden :angry:

Geplaatst

idd, heerlijk weer om eens lekker bezig te zijn!! :D

heb de auto ook helemaal schoon gemaakt van binnen en van buiten!! tevens de remlicht mod ingebouwd! :D met dank aan Jee13 voor zijn mooie beschrijving op zijn site!! :mrgreen:

groeten Henk

Geplaatst

5 weken............mazzelpik.

Laatste keer gewassen is.................ff denken................ergens half/eind oktober 2009 zal dat geweest zijn. :(

Op z'n vroegst ergens eind April dit jaar vrees ik. heb ik iets om naar uit te kijken! :mrgreen:

Geplaatst

Hmmmm, ja , dat kun je wel stellen.........zie m'n jeuk kratjes elke dag staan in het washok. (vorstvij bewaren)

Er is bijna niet meer tegenaan te krabben, zo jeukt het, nog ff volhouden..........

Die van jou staat er weer lekker bij! :wink:

Geplaatst

Thx Rolf, gelukkig kan ik in de badkamer krabben, waardoor ik auto even rust kon geven, en sinds deze week is de sneeuw ook weg

Geplaatst
Pfff, kom op met het mooie weer.

Ik wil ook weer poetsen.

Nu sneeuwt het hier weer.

GRRRRR

Hier ook! (Scheelt het? beetje gedeelde smart..... :mrgreen: )

Geplaatst
Pfff, kom op met het mooie weer.

Ik wil ook weer poetsen.

Nu sneeuwt het hier weer.

GRRRRR

Hier ook! (Scheelt het? beetje gedeelde smart..... :mrgreen: )

Nee scheelt niks, blijft jeuken.

Geplaatst
gezien het goede weer hier, 7 graden zonnetje, geen sneeuw meer ! Heb ik vandaag de planning mbt badkamer maar even omgegooid

Ik MOEST jeuken vandaag, Groove was zijn auto aan t strippen en had mijn hulp schijnbaar niet nodig :wink: dus kon ik mooi de passie weer eens verwennen.

eerst heel goed spoelen

toen velgen gedaan met dasty, kwast en sjampoo met microvezel spons

auto weer spoelen

hogedruk met foamlans en supasnow foam de auto ingefoamd, blijft toch altijd mooi gezicht

toen auto afgespoten met hogedruk

washmitt met meguiars hyperwash, natuurlijk 2 emmer methode

auto afgespoeld

gedroogd met miracle dryer

alle deursponningen, motorkap en achterklep randen gedaan

ik zag wat oxidatie van grille dus deze met scratch X gedaan, tevens de afdekkapjes van dakrailing

bandjes in de tire gel en trims ook

binnenkant afgestoft en uitgezogen

heerlijk gevoel nu!!

zal zo de fotos even uploaden

voor iedere jeuker die vandaag niet gejeukt heeft...........zonde, heerlijk buiten nu!! laat voorjaar dan ook maar komen

Ik zeg : x2!

Ik heb deze auto voor de laatste keer gewassen.. Ik zit met spanning te wachten op het verlossende telefoontje van mijn monteur... :roll:

Geplaatst

Jee wat zeg je nu 5wk je auto niet gewassen , jij als de jeukert van het forum.

Heb me wagen al een aantal x gewassen hoor , eergisteren nog maar hij is weer smerig :twisted:

Heb trouwens vandaag ff de polo bekeken maar er komen weer doffe plekken op , zal hem binnenkort weer eens aanpakken en dan met de ex-p(toch maar bestelt op jou aanraden) en daarna collonite.

Geplaatst

Zo ken ik je Passie weer Jeroen. Foamlans staat perfect afgesteld zo te zien. :)

Ondanks het lekkere weer vandaag niet buiten,maar binnen gejeukt. Was wel iets bijzonders: een Plymouth Barracuda uit 1971 die dit jaar in the States helemaal opnieuw is opgebouwd. In (betere dan) nieuwstaat dus. Door een "onhandigheid met een autowasborstel" zaten er al flinke krassen in de nieuwe lak. Uiteindelijk met de Flex Rotary en een oranje pad met Inizio aan de gang geweest. Volgende week de andere helft van deze beauty. Een show-off volgt misschien nog op het Carclean forum.

Geplaatst

Was het mooi weer gister ? hmmm liep heel de dag in de jaarbeurs bij de motorbeurs.... hopelijk vandaag weer mooi weer want mijne is al 3 maande niet gewassen.

Geplaatst

Heey die Jee! Goed dat ik je even heb wakker geschut, want het was wel ff nodig :-) Wat was dat ding vies :-D

Maar de badkamer moet ook gebeuren, gaat een hoop tijd in zitten weet ik uit ervaring... Hij ziet er weer goed uit zo!

Mooi werk. Schiet de badkamer al op?

Leuke pics btw, geeft weer wat meer info.

Geplaatst

Net even de nieuwe auto snel gewassen.. poeeeeeh, die heeft nodig een flinke poetsbeurt nodig. Ook van binnen! Even wachten op beter weer en wat meer tijd.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden