Ga naar inhoud

Drl`s met knipperlicht


geani

Aanbevolen berichten

lekkerrrrrrr, verry nice !!

had ik maar die s6'jes niet geplaatst....

neenee, is een mooi alternatief voor diegene die mistlicht en drl willen hebben.

 

vraagje, hoe zit het met de zichtbaarheid van de knipper als de drl aanstaat? aangezien er bij audi een functie inzit wanneer je knippert de drl gaat dimmen aan de zijde waar er geknipperd word

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoord gekregen :P en meteen besteld om te zien of het degelijk is.

Heb meteen ook maar gevraagd of hij een speciale prijs heeft voor grotere aantallen, indien hij hiermee instemt.

Vergeef mij voor het geheim houden voor de prijs, wil niet dat iedereen begint te bestellen als het misschien niet degelijk is wil ik niet de pispaal zijn :)

 

De prijs is te evenaren tegenover de S6 drl (zonder de mistlichten te moeten verwijderen)

 

EDIT: oké hij kan meerder aantallen leveren en hij kan de prijs zakken hangt af hoeveel bestellingen er zijn.

De set die ik bestel kost 230€ (nu weet je de prijs) :wink: betaling gebeurd via Paypal

Heb zijn prijsvoorstel gevraagd voor

1-10

11-15

16-20 of 11-20

.........enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets meer gehoord sinds prijsvoorstel, zal in het week-end niet werken.

Tijdens dit schrijven.....even mail kontroleren en merk dat ik antwoord gekregen heb om 14.03 plak hier de text.

Als er voldoende interesse is kunnen we misschien overwegen om een groeps buy te organizeren (weet wel niet hoe dit hier gestart wordt)

Dit zijn zijn prijzen

Hello ,

 

I am sorry for the late response . My computer crashed .

Paypal is free and easy to use . I think they have page in your language too . I am not sure tough .

 

For 5 orders the price is 220 euro .

 

For 5-10 orders 210 euro .

 

For 10-20 orders 200 euro .

 

 

Best regards,

Iulian Dinu

Voor 1set was het 230 euro verzending inbegrepen

:sorry: Zal even niet meer informatie kunnen geven wegens enkele dagen vakantie (overenkele uren vertekken we -21.00-)

Donderdag zijn we terug :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je deze dan installeert zal er waarschijnlijk ook een weerstand geplaatst moeten worden die goed berekend zal moeten zijn denk ik. Aangezien de leds terug minder stroom verbruiken en er anders lamp defect controle zal geven en de knipperfrequentie zal verhogen, net alsof er een knipper lamp defect is zullen de andere ook sneller gaan knipperen.

maare, is en blijft een mooi setje natuurlijk !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi wulfke,

 

ik ga er eigenlijk vanuit dat deze weerstanden er al in zitten.. :embarassed:

 

Anders kunnen ze ze toch niet verkopen voor passat van 2005 was mijn denkwijze.... hmmm. toch nog maar eens even checken daaro... heb ze al besteld dus...bedankt voor de tip.

 

kan goed zijn dat alles al voorbereid is of dat er een oplossing voor gevonden is. maar indien er niet aan gedacht is zou het kunnen dat je die fenomenen zou krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne vakantie dan!

 

Set wat hij maakt voor de knipperlichten leds, zijn trouwens ook gewoon te koop bij skg.

Kan ze nergens vinden bij skg , anders kan ik ze ginder misschien halen minder ver.

 

Heb zondag nog Paypal geactiveerd en nu een test overschrijving gedaan of alles werkt.

Dan is het badrag nog enkel over te schrijven en hem nog enkel vragen voor de gegevens uit te wissel om de bestelling te kunnen doorgaan.

Via overschrijving wou hij niet enkel via Paypal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm :( vandaag staan de foto's op in daglicht van iemand die ze heeft gemonteerd dan zijn ze toch minder dan gedacht

http://forums.motivemag.com/zerothread?id=4741834&page=2 : scroll naar onder

Andere foto's waren bij valavond en 's nacht en dan was de lichtsterkte goed, je moet al goed kijken om ze te kunnen zien.

 

Nu ben ik weer aan het twijfelen man man wat ben ik toch een twijfelaar als ik maar niet te vaak een splitsing tegen kom links of rechts :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden