Ga naar inhoud
  • 0

MFD uitbouwen en weer inbouwen.


AJV

Vraag

Hallo allemaal.

Ik wil mijn MFD DVD (3c 2005) uitbouwen om een Ice-link voor een Ipod aan te sluiten. Nu heb ik geen idee hoe ik dit moet doen. Kan iemand mij wat tips geven. Ik heb al wat gezocht op het forum, maar niet niet iets kunnen vinden. Nee idd ik ben geen ster in zoeken :)

Alvast dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo.

 

Ik ben gisteravond even bezig geweest om het "hout" rond de MFD DVD los te trekken. Maar ik ben er mee gestopt, naar mijn idee zit het te vast of ben ik te bang dat ik alles doormidden trek. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag, ook als er andere tips zijn.

Met dank!

Albert-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het kadertje zit op 4 punten vastgeklikt in het dashboard, is wel even bangelijk hard trekken (met de vringers tussen het dashboard en kadertje proberen te komen en proberen uitwippen) of met een plastiek spatel tussen het kadertje en de mfd priemen en dan los klikken. wel opletten dat je niet te ver trekt aan het kadertje omdat in het kadertje een "airbag off" lampje zit en als die connector losgetrokken word moet je dan toch bij de stealer langs om het airbag systeem te resetten. en als het kadertje los is gewoon de 4 torxen losdraaien en kan je de unit eruit halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kan je vingers boven de Airco bediening onder het frontje steken en dan krachtig naar voren trekken. Het kost wel flink wat kracht, maar doe het gedoseerd dan komt hij wel los. Hoewel je het gevoel hebt dat je de boel aan het slopen bent, is dit toch de juiste manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is gelukt, heb het spul los en de radio er uitgekregen. Alleen jammer dat de stekers niet overeen kwamen met de MFD, dus nog steeds geen ipod in de auto. We zoeken weer verder!

groet,

Albert-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden