Ik heb me net aangemeld omdat morgen mijn Passat 1.9TDI (96KWh automaat 2450.00km) uit 2001 aan de beurt is bij de VW dealer voor een nieuwe turbo...
Een grapje wat me 1400 euro gaat kosten
Nu heb ik hier wat rond geneusd en begin ik wat te twijfelen aan de diagnose...
Als ik met een koude start wegrij doet alles het gewoon en het is erg wispelturig wanneer de turbo wegvalt. De ene keer is het bij wijze van spreken op de hoek van de straat, maar vannochtend reed ik naar werk (45km) zonder al te veel noemenswaardige problemen.
Enige wat vannochtend opviel was bij rijden in de bebouwde kom. Ik klikte de cruisecontrol aan op 55km en af en toe 'hikte' de auto, alsof er niet genoeg brandstof werd aangevoerd.
Vraag
rosta
Hallo iedereen.
Ik heb me net aangemeld omdat morgen mijn Passat 1.9TDI (96KWh automaat 2450.00km) uit 2001 aan de beurt is bij de VW dealer voor een nieuwe turbo...
Een grapje wat me 1400 euro gaat kosten
Nu heb ik hier wat rond geneusd en begin ik wat te twijfelen aan de diagnose...
Als ik met een koude start wegrij doet alles het gewoon en het is erg wispelturig wanneer de turbo wegvalt. De ene keer is het bij wijze van spreken op de hoek van de straat, maar vannochtend reed ik naar werk (45km) zonder al te veel noemenswaardige problemen.
Enige wat vannochtend opviel was bij rijden in de bebouwde kom. Ik klikte de cruisecontrol aan op 55km en af en toe 'hikte' de auto, alsof er niet genoeg brandstof werd aangevoerd.
Wat denken jullie van dit verhaal?
Link naar reactie
Delen op andere sites
46 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten