Ga naar inhoud
  • 0

Rechter stadslicht brandt bij remmen


rauzer

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nounou, als je concrete oplossingen eist zou ik me maar bij de dealer melden, bovenstaande opmerkingen zijn van goedbedoelende forum-vrienden hoor!

 

Ik zou ook nog kunnen denken aan vocht in je achterlicht, waardoor je stroompje weglekt naar je stadslicht, wat weer parralel staat aan je achterlampjes. Dit valt je niet op omdat je remlicht het achterlichtje "overstemd", snap je?

 

Zou ook nog een massaprobleempje van je achterlicht kunnen zijn, of zelfs een verkeerdom ingedraaid duplolampje...(rem]achterlicht), kortom, even alles controleren maar!

 

Suc6!

Cees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben er van overtuigd dat iedereen zijn best doet om te helpen hoor! Ik stel daarom ook deze vraag hier op de site. Ik hoop dan op antwoorden die me helpen het probleem op te lossen. Vandaar mijn reactie. Tuurlijk is het iets met vocht of kortsluiting of een massafout maar ik wordt nu juist graag geholpen met het stapje verder. Dus Harro en Cees, geweldig bedankt voor jullie reactie. Hieruit kan ik opmaken dat er een relatie is tussen de achterremlichten en het tsadslicht voor. Toevallig heb ik onlangs de lampjes achter vervangen dus het probleem zal daar zitten. Ik heb ook onlangs een radiocd aangesloten op een brij van (doorgeknipte) draden dus was al bang dat het daar was misgegaan. Dit weekend maar eens de kofferbak in. Jullie horen wat de oplossing is.

 

Groet,

 

Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op zich best wel een cool probleem. Dan kan men aan de voorkant ook zien dat je aan het remmen bent :)

 

Maar serieus, hoe ben je er eigenlijk achter gekomen?

Ik had laatst weer een dimlicht stuk en zag het in de spiegeling van een voorganger (omdat hij z'n auto zo goed gewassen had).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb het gehad met mijn mist achterlicht die begon te branden bij het remmen. Gewoon een kwestie van stekkertjes los halen, (van de lampunit) en kijken wanneer de sluiting weg is. weet je in elk geval waar je moet zoeken. Daarna beetje contactspray spuiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden