Ga naar inhoud
  • 0

MP3 op mijn RNS MFD DCD


DTF

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

andere mogelijkheid is een zendertje die je aan een Ipod zou kunnen hangen. Die zend op een FM frequentie uit en dat vang je op je autoradio op.

Werkt redelijk goed.

Mijn vader heeft dat recentelijk gekocht voor de Ipod. Hij rijdt in een Volvo V50 met geïntegreerde radio unit. speciale Ipod aansluiting kost voor die auto ca 500 euro, met alle beperkingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast maarten1410
andere mogelijkheid is een zendertje die je aan een Ipod zou kunnen hangen. Die zend op een FM frequentie uit en dat vang je op je autoradio op.

Werkt redelijk goed.

Mijn vader heeft dat recentelijk gekocht voor de Ipod. Hij rijdt in een Volvo V50 met geïntegreerde radio unit. speciale Ipod aansluiting kost voor die auto ca 500 euro, met alle beperkingen.

Op die site is die voor de Passat wel een stuk goedkoper! Maar ik zou inderdaad ook voor een FM modulator gaan, zoals dat zo mooi heet. Het merk Monster doet het erg goed en die zijn ook verkrijgbaar incl oplader voor je iPod.

 

Bestaan er trouwens geen kabeltjes die je achterin de radiomodule kunt steken die uitlopen naar 2x tulp? Dat wordt het nog makkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast maarten1410

Klopt, heb nog een beetje ge-googled maar kan niet zo snel vinden of dit op de RNS zit. Pioneer heeft daarvoor een ip-bus uitgang. Pioneer biedt daarvoor een aantal aan elkaar te koppelen accessoires aan waaronder een iPod-kabel. Misschien even een navraag doen bij de dealer of dit ook voor de RNS bestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
andere mogelijkheid is een zendertje die je aan een Ipod zou kunnen hangen. Die zend op een FM frequentie uit en dat vang je op je autoradio op.

Werkt redelijk goed.

Mijn vader heeft dat recentelijk gekocht voor de Ipod. Hij rijdt in een Volvo V50 met geïntegreerde radio unit. speciale Ipod aansluiting kost voor die auto ca 500 euro, met alle beperkingen.

Op die site is die voor de Passat wel een stuk goedkoper! Maar ik zou inderdaad ook voor een FM modulator gaan, zoals dat zo mooi heet. Het merk Monster doet het erg goed en die zijn ook verkrijgbaar incl oplader voor je iPod.

FM-modulatoren hebben een hoog knutsel-gehalte en de kwaliteit laat ook te wensen over, het is immers slechts FM-radio kwaliteit.

 

Een losse MP3-wisselaar is naar mijn mening toch wel de meest handige oplossing, lekker goedkoop, goede (stuurwiel) bediening, geen losse rommel (ipod) in je auto. Vaak zit er een verloopkabeltje naar je Ipod bij, die kan je er ook op aansluiten mocht je dat willen. Ander is het gewoon een SD-kaartje er in en spelen met die muziek!

Hierbij een voorbeeld: http://www.maxxcount.de/maxxcount/CMS/C ... Language=D

Con_M_XCarLink2_Anschlussschematik_de.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

alleen kun je dan maar 6 x 99 nummers aansturen.

ik heb op mijn Ipod ca 45 gig aan muziek. voor ieder in de auto wel keuze.

ben blij met de rechtstreekse bediening op de autoradio (sony) maar wil graag een OEM vw mfd type g helaas is de Ipod een hekelpunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je je ipod op zo'n adapter aansluit kan je door de eerste 6 playlists van je Ipod navigeren. Is misschien niet ideaal, maar het tenminste iets.

Het blijft nu eenmaal een probleem om de volledige Ipod functionaliteit op een niet-ultramodern navigatiesysteem te realiseren.

 

Volgens mij heeft Fiscon een adapter die de MP3-tags in het MFA+ (tussen de klokken) kan weergeven.

 

Ik heb ooit wel eens iets gelezen over een bedrijf in de Uk wat echt een volledige integratie met dergelijke navigatiesystemen mogelijk maakte. De video-out van de Ipod word dan als een externe bron weergegeven, en middels de toetsen rondom het scherm kan je de Ipod bedienen. Alleen de prijs was dusdanig dat het niet meer leuk is en je beter een RNS510 kan aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden