Ga naar inhoud

DTF

Members
  • Aantal items

    29
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over DTF

Profile Information

  • Plaats
    Vlaamse Ardennen

DTF's Achievements

0

Community reputatie

  1. Ja, heb dit ook al gehad, vooraan rechts en achteraan rechts, na een tijdje ging dit bij mij zelf weg!
  2. Hey Ice, Is nu ook in promotie voor 350 Euro. Heb ondertussen ook eens prijs gevraagd bij EPI. Ja, idd, wil ik ook wel weten, en hoe zit het met prestaties dan?
  3. Zou je de citeer-knop(quote-knop) willen gebruiken als je een stukje tekst van een ander wil beantwoorden.. dat is makkelijker.. Test, test, bij deze, mijn excuses.
  4. "Nou de mijne is absoluut niet sloom onder de 1800 toeren valt best wel mee. Wie is je toekomstige tuner???" APEC uit Deinze van het verre België.
  5. "Elke 2.0TDI is vrij sloom onder de 1800 toeren... Dit kan opgelost worden met een chiptuning, maar (volgens mijn tuner alvast) nefast voor de aandrijving." Idd, net als mijn eventueel toekomstige tuner zei. Juist daarom dat ik zo aan het twijfelen raak. Het was eigenlijk de bedoeling om het "sloome" onder de 1800 toeren weg te werken, maar als dit ten koste gaat van onderdelen..... Het verschil 136pk/320nm naar 170pk/400nm, is dat dan werkelijk zo'n verschil???
  6. Ok, bedankt. Dus gewoon even op vermogensbank laten controleren, ipv chippen kan de auto al veel vlotter laten rijden dan? Zal ook wel wat goedkoper zijn dan, hoop ik?
  7. Duurt toch eventjes voor de turbo echt wakker schiet bij optrekken, gaat dan ook niet gelijkmatig/linear.
  8. Hallo beste "Passat'ers", Graag had ik ervaringen gekregen van mensen die hun Passat 3c 2tdi 136pk laten tunen hebben. Ik ben aan het denken om de mijne eventueel te laten chippen op rollenbank (bij APEC Deinze) aangezien daar momenteel een actie loopt. Mijn wagen zou daarmee van 136 naar 170 pk/320 naar 400NM gebracht worden. Wat mag ik hiermee van prestaties verwachten? (bij APEC zeggen ze wel dat het zogenaamde turbogat blijft). Zal ik echt een WAAW effect ervaren, of is dit zijn geld niet waard?
  9. My new one's: 18" BBS CH replica met Dunlop 225/40/18 SP Sport 01, verlaging +- 3cm Eibach veren.
  10. Hey, Kan iemand mij helpen hoe ik in godsnaam MP 3'tjes kan afspelen op mijn VW navigatie-audiosysteem(2005)? Alvast bedankt....
  11. Ik heb ook onlangs Eibach - 3 cm laten steken op mijn 3c variant. Is misschien een gedacht van mij, maar staat precies achteraan lager dan vooraan. Verder super verenset. Sportief maar toch heel comfortabel. Vroeger heb ik nog H&R gehad, reed keihard. Geef mij maar Eibach, een aanrader. Ik las verder op dit forum dat je met Bonrath veerschotels de voorkant nog 1 cm kan laten zakken. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
  12. Hallo iedereen, Ik ga binnenkort verlagingsset (veren) laten monteren van Eibach. Bij bestelling bij bandencentrale blijkt dat er 2 type veren zijn voor een Passat 3c variant 2.0 TDI 2005. Nl. die met max. toegelaten gewicht van de achteras 1130 en 1230 kg. Nu heb ik nagekeken op het gelijkvormigheidsattest van mijn wagen dat die technisch toelaatbare maximummassa op iedere as 1,2: 1100/1090 is. Weet iemand welke veren ik moet kiezen, en/of is er al iemand op dit forum die deze set heeft?
  13. DTF

    krakende ophanging

    Bedankt voor jullie reacties. Vandaag naar garage geweest waar ik hem tweedehands gekocht heb. Garagehouder heeft er een 10 tal minuten mee gereden. Doch heeft hij niets gehoord of abnormaals gemerkt. Hij zei me dat het niet zo erg zal zijn dan. Bij echt versleten onderdelen kraakt hij constant, volgens hem. En inderdaad, bij het naar huis rijden geen gekraak. Dit is, zoals ze in belgië zeggen, om het vliegend ... van te krijgen. Morgen zal hij wel weer kraken!
  14. DTF

    krakende ophanging

    Misschien interessant voor jullie: het betreft een Passat 3c variant van 2005, 2 TDI.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden