Ga naar inhoud
  • 0

spiegelverwarming


martijn v o

Vraag

Rararara vraag.

Ik heb mijn oude auto op marktplaats gezet en omdat ik de opties wil noemen heb ik bij de autoweek site gekeken.

Ik weet niet welke uitvoering (trendline of comfortline) mijn autootje is maar ik kwam tegen dat er behalve electrische spiegels bij beide ook spiegelverwarming op moet zitten.

Nu heb ik dat nooit gemerkt dus ben ik op onderzoek uitgeweest. Het knopje voor de verwarming zit er wel maar het werkt niet. Als ik in de zekeringenkast kijk lijkt het wel of er geen klemmetjes zitten waar de zekering in moet.

Kijk ik verkeerd of?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ok dat kan. Dat ie doorgebrand is, is mogelijk. Ik las dat ie onafhankelijk van de achterruit verwarming werkt en dat betekend dat ie bij mij al 7 jaar aanstaat. :-).

Maar hoe zit dat dan met de zekeringen? Zit de spiegelverwarming dan ergens anders bij op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik hen vandaag gemeten. De weerstand in de spiegel is klein (en dus niet oneindig dus niet defect).

Er komt geen spanning op de twee draadjes. Ik kan niet vinden welke zekering het is omdat op de zekeringenkaart de plaats van het symbool voor de spiegelverwarming in de zekeringenkast niet van contacten is voorzien. Dan maar alle zekeringen gecontroleerd op defect en allemaal goed.

Vermoeden is draadbreuk in deur bij de plaats waar de draden de deur uitkomen.

De spiegelverstelling werkt wel goed.

Nog meer ideeen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De spiegelverwarming werkt alleen maar als de achteruitverwarming aanstaan EN de spiegeljoystick in de middenstand (verwarming) staat.

 

Check ook pagina 12 onderaan voor de zekering:

http://129.125.253.199/vw/diversen/Wirediagram-passat1999.pdf

 

Is niet helemaaal waar.

Ik heb de achteruitverwarming ook niet aan, terwijl de spiegels wel verwarmd worden.

Dus misschien zit het knopje erop terwijl je het niet hebt?

Anders een zekering ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

knopje zit er wel (in de bestuurdersdeur).

gemeten met achterruit verwarming aan en uit en ik meet geen verschil.

In de spiegel zitten wel de draadjes voor de spiegelverwarming maar ik geloof nu dat het er niet opzit.

De zekering (volgens de zekeringenkaart) is in het kastje niet aangesloten.

Hoe zeg ik dit? Indien ik er een zekering in wil duwen blijft ie niet zitten omdat er geen klemmetjes zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden