Ga naar inhoud
  • 0

Geprobeerd deurslot te forceren...


Rietish aka JRJ

Vraag

Nou daar ben ik weer....

 

Gister was ik in Zuidplein(Rotterdam)

 

En zette de auto in de parkeergarage ik stond nog ff bij mijn auto omdat mijn vrouw nog aan de telefoon was.

 

Dus toen was ik aan het spelen/wachten en deed mijn sleutel in de deurslot om de ramen dicht te doen normaal doe ik dat

met de afstandbediening maar was een beetje

aan het spelen.

 

Maar tot mijn verbazing kreeg ik mijn sleutel met heel veel moeite in de deurslot en hij draait niet meer beiden kanten op.

Nu weet ik niet waar het gebeurd kan zijn en wanneer want ik was met het lange weekend naar euro disney

en pas zondag teruggekomen.

 

Ik heb een vermoeden dat het daar gebeurd kan zijn maar weet dit niet zeker.

 

Maar nu mijn vraag kan ik dit zelf maken?

Dus open maken en kijken waar de fout zit of ze iets d'r in hebben gelaten een pinnetje ofzo

of moet ik een nieuw deurslotje hebben?

 

Het enige waar ik mijn deurslot bij gebruik is als een keer mijn alarm het begeeft en om de ramen opnieuw in te leren

nadat ze gereset zijn

maar dat komt ook maar 1 keer in de zoveel tijd voor.

Als ik de accupolen heb verwijderd dan alleen maar dit kan van binnen ook met de schakelaars ingesteld worden.

En dan heb ik ook nog de slot op de achterbak. De passagierskant daar heb een blindplaatje zitten.

 

Dus weten jullie misschien raad???

 

P.s. Sorry voor het lange verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
3B bj maart 1999 klapsleutel met afstandsbediening (ruiten niet via ab maar wel via slot)

 

Idem. Eerste kwartaal 2000.

 

Ruiten op afstand zijn er op de 3B/3BG nooit af-fabriek geweest naar mijn weten. Dit is te realiseren d.m.v. een Alientech module, waarvoor er onder enige forumleden wel interesse is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3B bj maart 1999 klapsleutel met afstandsbediening (ruiten niet via ab maar wel via slot)

 

Idem. Eerste kwartaal 2000.

 

Ruiten op afstand zijn er op de 3B/3BG nooit af-fabriek geweest naar mijn weten. Dit is te realiseren d.m.v. een Alientech module, waarvoor er onder enige forumleden wel interesse is.

 

Ik wacht met spanning volgende week vrijdag af,de dealer heeft toch echt tegen me gezegd dat dit mogelijk was icm comfort-module.

Ging mij eigenlijk alleen om de sluiting op afstand,maar er werd mij verteld dat dit ook allemaal mogelijk is met deze module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wacht met spanning volgende week vrijdag af,de dealer heeft toch echt tegen me gezegd dat dit mogelijk was icm comfort-module.

Ging mij eigenlijk alleen om de sluiting op afstand,maar er werd mij verteld dat dit ook allemaal mogelijk is met deze module.

 

Jah ik ben ook benieuwd

 

want als jij originele VW klapsleutels met ab op je 3B krijgt dan wil ik het ook :)

En dan ga ik eens bij de nl dealer vragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat ze via het slot naar beneden gaan... kan je dat ook uitzetten? Lijkt me wat veiliger ivm inbraak.. Denk dat de meeste mensen hun raam al dicht doen voordat ze de auto uitstappen.. Tenzij je het met je ab kan doen.

Heb ik ook bij de dealer gevraagd,en die wist me te vertellen dat je de nokjes maar van je cilinder vh slot af moest zagen,dit is de enige manier om dit probleem te omzeilen....Bijkomend nadeel is dat je dan je slot niet meer via de sleutel kan openen/sluiten...

 

@ReneR:

Ik denk dat er nu 2 topic´s door elkaar heen gehaald worden,ik ging voor de AB voor me CPV,dit laat ik a.s. vrijdag bij de dealer doen,Ik heb tevens inderdaad gevraagd of de mogelijkheid er was om een after/market klapsleutel mogelijk was.

Gezien ik niet zo met electronica wilde gaan prutsen(in mijn geval prutsen,alles wat me ogen zien,slopen me handen :lol: )wilde ik dit origineel en dan krijg je dus 2 extra handzenders om je AB te bedienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok,de auto is terug...

Zitten op de AB 2 knoppen,heb dus gelijk gezegd dat ik volgens de papieren de ramen op afstand open kon maken en sluiten.

En verdomd,dat kan ook nog :D Als je de knop voor sluiten ingedrukt houd,gaat inderdaad je raam dicht,open is dus open ingedrukt houden :wink: .

De kosten zijn totaal €220,-en dat ze ermee bezig waren,kwamen ze erachter dat er 1 stadlicht en een kenteken verlichtings lampje stuk was,hebben ze voor niks vervangen,zeer netjes van Martin Schilder te Heerhugowaard.

Alleen het model van de handzenders....laat ik het zo zeggen,het werkt :wink:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden