Ga naar inhoud

w8 ditjes en datjes.. etc


Ydwer

Aanbevolen berichten

Die gedachte had ik ook. De volle rekening was bij mij €419,- dus ik ben nu wel een beetje benieuwd wat de jouwe totaal gaat kosten.

 

Even reklame maken voor filiaal Den Bosch van Autotaalglass; echt 100% perfect afgeleverd! Keurig schoon, ruit er heel mooi strak in, helemaal goed!

Nou, gelukt. Het carglass filiaal in Wateringen heeft puik werk geleverd. De ruit is er netjes ingezet en ik ben keurig geholpen door de mannen daar. De ruit had de goede kleurentint en dezelfde grijze zonnenbalk die ik al had. Bleken ook nog eens allemaal VAG fans te zijn. Dus toen de motorkap van m'n acht open ging, was het even druk rond de auto en lag het werk stil. Het blijft apart hé, onze W8-en. ;-)

Ook kreeg ik twee nieuwe, originele Bosch Aerotwin bladen gemonteerd omdat ik de afspraak online gemaakt had.

Totale kosten? €75,= eigen risico. De rest is voor rekening van mijn verzekering.

 

Verstuurd vanaf mijn HP Slate7 Extreme met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat jullie over de voorruit begonnen. Ik ben vandaag ook een nieuwe gaan bestellen. Kan het niet via de verzekering doen want met me huidige ruit is niks mis. Toch had ik wrl graag gehad dat de regen sensor het dalijk doet (heeft de 3b dus niet) zonder rekening moet ik 175,- betalen. Incl zonneband en alles. Ben benieuwd????

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat jullie over de voorruit begonnen. Ik ben vandaag ook een nieuwe gaan bestellen. Kan het niet via de verzekering doen want met me huidige ruit is niks mis. Toch had ik wrl graag gehad dat de regen sensor het dalijk doet (heeft de 3b dus niet) zonder rekening moet ik 175,- betalen. Incl zonneband en alles. Ben benieuwd

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Sterretje zit er zo in hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon er gewoon helemaal niets aan doen... Een Spaanse Coño vrachtwagen had een bout van z'n auto niet goed vast zitten en die donderde vol-gas op m'n voorruit.

De ster, welke hierdoor ontstaan was, die was groter als een €2.00 munt, dus Carglass adviseerde 'vervangen'.

En wie ben ik, om tegen het advies van de expert in te gaan.... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo beste W8 liefhebbers.

 

Ondertussen een 150km gereden met de W8 en heb wat dingetjes die naar voren komen.

 

Na overschakelen houdt hij soms wat in. Kan dit met een eventuele koppelings schakelaar te maken hebben die t begeven heeft?

 

De egr kleppen heb ik afgebonden. De pomp paste niet. Nog iemand die dit al eens heeft gedaan?

 

Alvast bedankt!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze uitgecodeerd, dus de kleppen doen niks meer en de secundaire luchtpomp ook niet.

 

Devil, nu ben ik een 'technisch leek' (ben groenteboer, geen automonteur) maar bedoel je dat je de secondaire luchtpomp 'uit kan programmeren' ?

De mijne geeft de laatste tijd (iedere 3 tot 4 weken) een motor storing. als ik haar dan uitlees op VAG-Com is de melding "insufficient airflow cylinder bank 2".

Had daar al even contact met Ad over gehad en die vermoedde dat de secondaire luchtpomp het leven aan het laten was.

Niets essentieels, dus in mij optiek, storing resetten en later een keer naar kijken.

Maar dat ding kan dus ook gewoon uit geprogrammeerd worden ? Zonder risico dat het werkelijk fout gaat in de machine kamer ?

aangepast door DenV5Passat
Link naar reactie
Delen op andere sites

yep dat kan, dat ding is een 'milieuding' net als de egr kleppen dus absoluut niet nodig voor het knap functioneren vd motor.

 

Mijn w8 leeft ook weer trouwens. Zaterdag automaatbak weer gemonteerd en nog een hele berg andere nieuwe delen en weer heerlijk aan het toeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep dat kan, dat ding is een 'milieuding' net als de egr kleppen dus absoluut niet nodig voor het knap functioneren vd motor.

 

Mijn w8 leeft ook weer trouwens. Zaterdag automaatbak weer gemonteerd en nog een hele berg andere nieuwe delen en weer heerlijk aan het toeren.

Waar heb je dit laten uitprigrammeren.

 

Weet trouwens iemand wat voor spec bougies erin moeten? Ik had nog liggen van mijn ex Porsche maar heb et id dat hij nu stationeer af en toe een cilinder overslaat.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep dat kan, dat ding is een 'milieuding' net als de egr kleppen dus absoluut niet nodig voor het knap functioneren vd motor.

 

Mijn w8 leeft ook weer trouwens. Zaterdag automaatbak weer gemonteerd en nog een hele berg andere nieuwe delen en weer heerlijk aan het toeren.

Dus onze achten hebben eigenlijk sjoemel-hardware ipv sjoemel-software.. ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag a.s. ga ik mijn W8 ophalen onderuit Duitsland, ik ga meteen even kijken wat er alvast gemodificeerd kan worden aan de motor, die ligt toch nog open.

Ook zal die, als die klaar is even op de bank gaan kijken wat die aan vermogen doet en wat ik er nog uit kan halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag a.s. ga ik mijn W8 ophalen onderuit Duitsland, ik ga meteen even kijken wat er alvast gemodificeerd kan worden aan de motor, die ligt toch nog open.

Ook zal die, als die klaar is even op de bank gaan kijken wat die aan vermogen doet en wat ik er nog uit kan halen.

 

HUH ? Jij ook aan de W8 Matthijs ? Die had ik gemist geloof ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden