Ga naar inhoud

Gek wordt je van mensen die je auto raken en niks melden!!!!


Michel_B4

Aanbevolen berichten

zoals de titel al zegt wordt ik gek van de mensen die met parkeren tegen je auto komen en niks melden bij je.

ik vindt het echt zwaar egoistisch en associaal,ik heb net de auto gewassen en zie net onder de sierstrip op de bijrijders deur een veeg deuk en krassen op me spiegel en deur.

 

echt zwaar waardeloos,ik heb de passat nu 3 maanden en er zitten al zeker 3 deuken en een aantal krassen op die er bij de koop nog niet op zatenvloek.gificon_twisted.gif

 

aankomende zomer zal ik weinig aan opleuk spul kunnen uitgeven want de passat gaat naar een schade bedrijf tegen die tijd.

ik wil me niet een zomer lang of langere tijd ergeren aan die dingen,dan maar geen leuke velgen of anders spul dit jaar. cry.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah echt triest hoe aso mensen vaak kunnen zijn.

En dat alles om maar de noclaim te behouden... echt triest...

 

btw... volgens mij moet deze thread strax maar even verplaatst worden door een mod ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het gevoel, ik heb hetzelfde ook met mijn auto, zitten steeds meer van die deukjes die door toedoen van een deur die tehard open wordt gegooid, het rare is wel dat ik niet zovaak op een parkeerterein kom die openbaar is, maar elke keer als ik terug kom zit er weer 1tje erbij.

Bij mij op het werk hebben een parkeer terein die ruim is qua breedte, dus daar kan het niet van komen. (ik heb even nagekeken of het mogelijk is om een deur zover open tedoen dat je de tegenaankomt en dat is niet het geval)

Link naar reactie
Delen op andere sites

pesies,me vrouw gebruikt de auto vaak om boodschappen te doen uiteraard.

en dan parkeerd ze op die supermarkt parkeer plaatsen en die zijn zo smal gemaakt dat er net 10 auto's meer op passen.

want ja dat leverd de supermarkt weer meer op :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het laatst ook meegemaakt met een busje die wou inparkeren.

Iets te enthousiast geweest en tik tegen de ander aan.

En ook gewoon weglopen die gasten. Had alles gezien en vervolgens ff melding gemaakt bij de eigenaar van die auto.

Die ging ze wel ff opwachten :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen nog even naar de Lidl geweest. Effe kijken. Een beetje achteraf parkeren naast een auto die je net zag inparkeren. Dan snel boodschappen doen en hopen dat je weer sneller terug bent dan je buurman..

 

Ik zit serieus een andere optie te overwegen. Een transporter met bull-bar, treeplanken en dikke buizen aan de zijkant. Laat ze dan maar rammen..

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom heb ik een "boodschappenauto" gekocht.

 

Lekker overal neerzeten, parkeren waar je wilt. Niet denken als ergens aan het eten bent; staat hij er nog, is er ingebroken enz.

 

Alleen nu wordt de passat niet meer zoveel gebruikt want die andere is zo makkelijk. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

sja das idd wel een oplossing maar ons budget rijkt niet zover dat ik er een 2e auto op na kan houden.

we hebben zelfs wel es gedacht aan een leuke oldtimer(vw) maar dan vindt ik et ook weer zonde als daar zoiets mee gebeurd.

dus dat leverd me nog niks meer op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat klopt. Het duurste was de aankooop, verzekering en wegenbelasting kost me € 30,00 in de maand. Dat spaar ik dan weer uit met de benzine want de passat rijdt minder zuinig als deze Punto

 

Krassen en deukjes zijn jammer maar ik laat ze op deze auto zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sja ok maar dat zal bij ons weer niet opgaan,als er een 2e komt gebruik ik die voor woon werk en de vrouw de passat voor deels woon werk en boodschappen.

dus ja dan is beide toch redelijk in gebruik en zal de kosten alleen maar oplopen bij ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je ook kan doen is bij je verzekering een no-claim garantie aflsuiten. Kost ongeveer 50,- per jaar en dan kan je 1 schade per jaar claimen, zonder dat dit je je noclaim kost. Moet je atuo natuurlijk wel all-risks verzekerd zijn.

Wat zal het eind december druk worden bij de spuiterijen, als ik de berichten hierboven zo eens lees! :lol:

Bestaat het waarborgfonds eigelijk nog steeds? Daar heb ik vroeger wel eens zo'n "geen-briefje-deuk" kunnen claimen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik parkeer ook nooit in het midden om zulke geintjes te vermijden, altijd zorgen dat je een hoekplek hebt of gewoon zelf ruimte maken door dubbel te parkeren.....

Maar dan nog, ik heb inmiddels ook overal krassen, ik maak me er niet meer druk om want dan blijf ik bezig met poetsen en spuiten

 

Had laatst 1 die naast mij instapte en ik hoorde gewoon de deur tegen m'n auto aanklappen...

En dan ook nog beweren dat er niets gebeurde he... Die had heel veel mazzel dat m'n vriendin erbij was en na 'enig aandringen' bood hij z'n excuses aan (had deze keer wonder boven wonder geen schade dus dat viel al mee)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden