Ga naar inhoud

Dakspoiler Sedan


VisionRoy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Even een update ...

 

De spoiler is onderhand binnen, na een hoop vertraging.

Dinsdag ga ik hem denk ik ophalen in veghel. Dan gaat hij waarschijnlijk dezelfde dag nog naar de spuiter samen met mijn booskijkers. En dan hoop ik het er allemaal tegen het einde van de week op te hebben zitten.

 

Dus stay tuned voor de foto's :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn spoiler opgehaald ....

Ziet er prima uit, alleen is hij iets te hoog en hij steekt dus boven de rand uit.

Morgen even een beetje bijschuren. Daarna gaat hij naar de spuitert.

 

Hier alvast wat foto'tjes :

 

De Spoiler

dsc01491large1hy.jpg

 

Sticker voor de echtheid :P

dsc01492large3bh.jpg

 

Netjes kit enzo erbij met een handig borsteltje. En ook een certificaat dat het een goedgekeurd product is voor het geval de politie ooit moeilijk zou doen. Erg netjes van rieger.

dsc01493large7tc.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn spoiler opgehaald ....

Ziet er prima uit, alleen is hij iets te hoog en hij steekt dus boven de rand uit.

Morgen even een beetje bijschuren. Daarna gaat hij naar de spuitert.

 

Bijschuren? dat kan niet, Afschuren bedoel je ( :sorry: kon het niet laten :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

grapjas :dots: hahaha :lol:

 

dat bijschuren (afschuren dus) hoeft niet, ik heb alles (spoiler + booskijkers) net naar de spuitert gebracht, en hij gaf me als advies om hem gewoon te spuiten en dan de randjes dicht te kitten. Ik weet dat het nu ff onlogisch klinkt, maar ik zal foto's maken als het af is van wat ik hiermee bedoel.

 

Hij wist niet of hij het deze week nog af zou krijgen, maar zoiezo voor het eind van volgende week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

!!UPDATE!!

 

Heb net (eindelijk) bericht gekregen van de spuitert waar mn spullen al 2 weken liggen. Mn pa had voor het weekend al gebeld, en ze zeiden gewoon eerlijk dat ze het vergeten waren. En vandaag lieten ze weten dat als ik vrijdag langskom dat het dan klaar is, en dat ze het er dan meteen mee helpen opzetten zodat het goed zit. Dus dat is wel weer netjes.

 

Dus ... Vrijdag de foto's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al vier pagina's over een dakspoiler ? Binnenkort maar eens doorspitten..

 

Ik heb weken lang achter 's ochtends achter een zwarte 3B sedan gezeten. Je hebt dat soms wel eens. Dezelfde woon-werkroute en dan ook nog eens dezelfde werktijden. Het heeft even geduurd voordat ik in de gaten had wat er aan de hand was met het gedrocht. Van een afstand had ie een afwijkend formaat achterruit. Het effect alsof de wagen was geplet.. Uiteindelijk kwam ik erachter dat ie een ruitspoiler gemonteerd had. Mijn smaak is het niet..

 

Evenals de booskijkers. Die moeten niet op een auto en al helemaal niet op een statige auto als een 3BG sedan in het 'sjieke' zilvergrijs..

 

Jammer.. Ik vind het echt niet mooi. Maar das vooral een kwestie van smaak.

 

Jij in ieder geval veel plezier en bekijks ermee..

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetzelfde geld voor mij:

Ik heb bewust een auto met uitstraling gekozen. Als ik die tupperware op mijn wagen zou willen, koop ik wel een basebaalpetje, zet die achterstevoren op mijn kop en koop een Honda Civic.

Maar goed, het is zijn keus en als hij er maar gelukkig mee is toch?

Er is ook niks aan als we allemaal in indentieke Passat's rondrijden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden