Ga naar inhoud

Auto gewassen in de Auto-wasserette


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Hoi hoi.

 

O,O,O,O,O,O,O,O,O,

Wat was ik vanmorgen kwaad op me zelf.

Ik was vanmorgen om 07.00 uur al bij de bezinnepomp, ik dacht ja waarom niet laat ik de auto maar eens wassen, dan ben ik er weer een paar dagen van af.

Ik de auto naar binnen gereden kaartje er in gedaan, en ik op mijn dooie gemakkie ff eenlekker bakkie koffie en een sausijsen broodje, smaakte goed zo ik dacht , ik pak ff een meter tje 0f 5 papier om de velgjes te drogen, kom ik bij de auto ik denk wat zijn die ramen nat ik met het papier op de ramen heen en weer gehaald, :( en toen schrok ik me de pleu....s ach ach de druppels zitten aan de binnen kant, toen ging ik even een liedje zingen heb alles gezongen wat god verboden heeft (sorry als ik iemand hier mee kwets, is niet mijn bedoelling) maar ik was zo kwaad.

Maar het is mijn eigen schuld, dat ik het raam ben vergeten dicht te doen.

Normaal is het zo dat als ik de auto afsluit op alarm zet dan sluiten alle ramen automatichse, maar ik heb dat niet gedaan omdat die borstels er over heen gaan en dan gaat het alarm af ( shoc sensoren), gelukkig heb ik volleer, een uurtje later was alles weer droog gelukig maar, ach ach ach je zal toch maar bekleding hebben dan kom je toch mooi met een nat pak op je werk.

Zo vanavond even uitgezogen ziet er weer nettjes uit mag ik wel zeggen. :lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja.. Dan heb je dit en krijg je dadelijk ook nog de Mequairs aanhangers over je heen omdat je de auto door een wasstraat heb gehaald..

 

Geeft niet hoor.. Die van mij gaat vanmiddag ook weer..

 

Wel eentje met doeken. Dat dan weer wel..

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad.....

 

Zaterdag netjes het hele verhaal aanhoren over hoe je vooral NIET door de wasstraat moet gaan..... om allerlei krasjes en andere narigheid te voorkomen....

Doet ie woensdag alweer de auto door de wasstraat...... :twisted:

 

Kern van waarheid... rest is natuurlijk gein.

 

Gelukkig heb je leer, dus kun je t vocht er zo afnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

was het niet zo dat je door twee keer op je afstandsbediening te klikken, je de schoksensor uitschakelt?

 

enneh... met stof is het ook niet echt lekker nee. Blij dat ik in de kofferbak nog een oude handdoek had liggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou heel rustig blijven. Tenslotte is het maar water en als je een lederen interieur hebt staat het meteen in de was. :lol:

 

Als we het toch over wasstraten hebben....

 

Het is een jaar of 15 geleden voorgevallen maar het staat me nog heel helder voor ogen. Mijn toenmalige directeur vroeg aan mij of ik zijn Mercedes even door de wasstraat wilde halen. Aangezien ik nog maar net een maand in dienst was durfde ik geen nee te zeggen en deed het maar. Even een stukje rijden naar de wasstraat, kaartje kopen, teruglopen, ramen en antenne controleren en omdat het koud was snel in de auto gaan zitten nadat ik het kaartje in de automaat had gegooid.

 

Borstels beginnen te roteren, beetje saai in de auto dus ik zet de radio aan. Altijd fijn zo'n muziekje terwijl je wacht. De borstels gaan over de auto en opeensKLAK KLAK KLAK KLAK Nooit aan gedacht dat dat kolereding een electrische antenne had. :oops::oops::oops:

 

Het fijne aan die dingen is ook dat er een kunststof kern inzit waardoor de antenne wel afbreekt maar aan dat stukje kunststof blijft hangen. De antenne heeft aan het achterscherm aardig wat schade aangericht. Het lullige is dat je in de auto zit en niets kunt doen omdat anders het hele interieur zeiknat wordt.

 

Uiteindelijk ben ik nog ruim 9 jaar in dienst geweest maar zijn auto's hoefde ik in elk geval niet meer te wassen.

 

Dus wat de meesten hier zeggen kan ik uit volle overtuiging onderschrijven; van wasstraten krijg je krassen in je lak! :lol::lol:

 

Groeten,

 

Oliver

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in een nylon wasserette komt dan kan ik me voor stellen dat je krassen krijgt, maar een textiel wasstraat daar heb ik geen krassen van.

en ik kan het weten want ik heb zelf ook nog een poosje in de wasstraat gewerkt.

Heerlijk verdienen is dat voor al als het druk was. ( fooi) :lol::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk verdienen is dat voor al als het druk was. ( fooi)

 

Als ik 8 euro moet neertikken voor een pakket basis met velgen dan wil die twee euro toch graag terug..

 

Zeker als het druk is.. Dan slaat men er bij de voorwas een keer met de borstel eroverheen..

 

Volgende..

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zekers in Arnhem op ijsseloord 1 whahahaha, daar ga ik nooit meer heen, wat een slomezak werkt daar!

Ik kwam eens uit die carwash, was mijn dakstrip pleite, dus ik weer terug en gevraagd of ik hem weer terug mag.

Die gast keek me aan als of ik uit het lucifer gesticht kwam...."ja wat dacht u? dat wij de hele was straat uit gaan zetten voor een dakstripje?" "nee meneer, had u het er maar afgehaald voordat u de wasstraat in ging"

Later kwam hij ook daadwerkelijk met mijn dakstrip, en hij hoefte de straat nieteens uit tezetten!

Lag gewoon in het loopvlak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat de rede dat je niet bij de poets cliniek was

 

Nou, jue zit er niet ver naast. Het interesseerd me niet echt en om m'n handen nat te maken en met een emmer en sopje aan de slag te gaan gaat mij net iets te ver ;)

Heb respect voor diegenen die het wel op die manier doen, maar ik ben van nature nogal lui aangelegd geloof ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ik had er geen wasstraat voor nodig voor een natte auto, doordat iemand mijn auto radio wel zag zitten en daardoor even mijn slot had vermoert waren alle 4 de ramen open gegaan. En het was die nacht uiteraard storm en regen dus s`ochtends was de auto lekker nat van binnen.

Dus geen wasstraat nodig ha ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

klote die jatters ,vernielen ze jouw auto voor een paar miezerige centen wat ze voor een radio krijgen.

20 jaar geleden hoefde ik de auto nog niet eens af te sluiten op mijn oprit.

Gebeurde niets. Maar nu zou je er een garage voor aan moeten schaffen om je radiootje te blijven behouden.

Misschien een tip :: niet meer afsluiten en een oude radiocassette er in voor het zicht. Dan aan Antonio vragen waar je het beste jou echte spul weg kunt werken :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden