Ga naar inhoud

Passat Altius????


rauzer

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds gisteren in het bezit van een mooie passat variant tdi 85KW van juli 2000. Op het kentekenbewijs staat "basis" terwijl de bekleding grijs velours is, er lendesteun in zit, ramen elektrisch, geïntegreerde mistlampen etc. Is dit misschien een Altius uitvoering? Is er iemand die weet wat de altius inhield? De kleur is ook bijzonder; lichtblauw pareleffect.

 

Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook mijn auto 3B tdi variant is van maart 2000 ,ik kan op het kenteken helemaal niets vinden wat betreft de uitvoering. Wel in het serviceplanboekje bij wagengegevens vind ik "BASIS" Ook 85 kw.

Volgens mij zijn de extra dingen zoals climat control , alcantara bekleding noten inleg etz. allemaal extra opties die de nieuwe klant zelf moet bepalen. Ik dacht ook dat mijn auto een Altius Comfort is. Mischien dat iemand van ons forum hier duidelijker over kan zijn???:?:

post-2084-1423821987,5435_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja.. In principe kun je met alle los te bestellen opties van een Basis ook weer een Highline maken..

 

Wat ik op de foto zie is het driespaaksstuur uit het klein lederpakket..

 

Daarnaast natuurlijk een setje half leder met alcantara stoelen..

 

En een stukje houtinleg in dash, deur en pook..

 

Wat mij betreft gewoon een Highline !!

 

;)

 

Of een basis, trend of comfort met bovengenoemde opties..

 

:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja.. In principe kun je met alle los te bestellen opties van een Basis ook weer een Highline maken..

 

Wat ik op de foto zie is het driespaaksstuur uit het klein lederpakket..

 

Daarnaast natuurlijk een setje half leder met alcantara stoelen..

 

En een stukje houtinleg in dash, deur en pook..

 

Wat mij betreft gewoon een Highline !!

 

;)

 

Of een basis, trend of comfort met bovengenoemde opties..

 

:mrgreen:

 

Effe zitten snuffelen in de papieren van de vorige eigenaar. Natuurlijk een leasemaatschappij zoals de meeste tdi.s variant. Uit deze papieren kon ik herleiden om welke uitvoering het gaat.

Nou mag ik gerust stellen dat ik ik door deze topic achter de weet ben gekomen dat ik de trotse eigenaar ben van een

VW PASSAT 19 TDI ALTIUS EXCLUSIVE VARIANT

dus nog een behoorlijke dure uitvoering

(eurotaxoluslager geeft als nieuwprijs aan 30750 euro)

Geen wonder dat dit paardje mij direct beviel met kopen

Dus als jullie willen weten om welke uitvoering het gaat :Go back in time

en pak de EERSTE EIGENAAR bij zijn nekvel. Ofwel de papieren natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook mijn auto 3B tdi variant is van maart 2000 ,ik kan op het kenteken helemaal niets vinden wat betreft de uitvoering. Wel in het serviceplanboekje bij wagengegevens vind ik "BASIS" Ook 85 kw.

Volgens mij zijn de extra dingen zoals climat control , alcantara bekleding noten inleg etz. allemaal extra opties die de nieuwe klant zelf moet bepalen. Ik dacht ook dat mijn auto een Altius Comfort is. Mischien dat iemand van ons forum hier duidelijker over kan zijn???:?:

 

RRRrrrrr...... !!!!!!

 

Ik vind jouw blauwe interieur (meubilair) mooi... ruilen tegen hetzelfde half-leder alcantara, maar dan grijz/zwart van mij? :lol::wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden