Ga naar inhoud
  • 0

dieselverbruik


Rietish aka JRJ

Vraag

Hallo allen

 

Een vraag ben afgelopen week met vakantie geweest naar belgie wallonië daarvandaan naar Parijs en daarvandaan naar Euro Disney en weer terug naar nederland.

 

Mijn vraag is klopt het dat de tankmeter de eerste helft vrijwel niet beweegt maar als hij voorbij de helft is dat het dan redelijk snel gaat?

 

Ik heb totaal een kilometer of 2000 gereden en 2 keer getankt.

 

By the way wat een heerlijke auto om mee op vakantie te gaan! Ruimte?Geen probleem ruimte zat.Oja aanrader landal greenparks in Wallonië

 

Gr.Rietish

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

hallo, ik ben henk roelofs. rij sinds een jaar passat variant 2001 sportline geweldige auto,het klopt de meter gaat langzaam tot aan de helft daarna gaat het snel,dat ondervond ik ook,dus je bent het niet alleen. ik wens je net zoveel rijplezier als wij er van hebben,gr henk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ook de italiaanse wagen s hebben hetzelfde voor.

 

ik heb dit gehad om mijn alfa 156, fiat barchetta en lancia delta.

 

als ik me niet vergis, had mijn eerste (studentenauto), toyota starlet BJ 1979 dit ook!.

 

ik kreeg ooit de uitleg dat de brandstofstank niet gelijkmatig van vorm was, eerder trechtervorm onderaan, en dat daardoor de meter niet helemaal juist kan meten... ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een benz heeft daar ook last van... Merkte ik bij een vriend van me...

 

Maar eh ik met ook nog dat ik hem helemaal kan volgooien tot het er zo ongeveer uitloopt en dan toch staat het naaltje ietsie voor het streepje.

 

Ook merkte ik dat als hij piept en het lampje gaat aan (dat ik moet gaan tanken dus) ik er maar net met pijn en moeite 40 liter bij krijg.

(afhankelijk van de buiten temp tussen de 37 en 40 liter)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ok ik dacht ff dat het aan me ogen lag maar het is een bekend fenomeen onder de vw's.

 

Vorig jaar met de vw vento op vakantie minder ruimte niks elektrisch geen climate control en nu het tegenovergestelde plus automaat wat is het leven soms zo lekker :D

 

Oja nog iets ik heb een trekhaak maar ik zie geen stekker voor de verlichting en knipperlichten voor de aanhanger hoort dit zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden