Ga naar inhoud

dieseltje

Members+
  • Aantal items

    16291
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    128

dieseltje won de laatste dag op november 30

dieseltje had de meest gelikete inhoud!

Over dieseltje

  • Verjaardag 04-05-1967

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Groningen (Geboren Fries)
  • Naam
    Alle

Overige

  • Vagcom
    Ross-Tech
  • Auto
    Passat 3C 2.0 TDI DSG 2008

Recente bezoekers van dit profiel

7090 profielweergaven

dieseltje's Achievements

4,2k

Community reputatie

6

Community Answers

  1. dieseltje

    Gas To Liquid Diesel

    Werkt t al na 1 tank zou zeggen dat je minimaal 2 getankt moet hebben.
  2. dieseltje

    3.2 naar 3.6 bws

    Denk dat je gelijk hebt. Kom m ook niet tegen. Wel een FSI 4motion.
  3. dieseltje

    3.2 naar 3.6 bws

    In Duitsland kijken. Hier in NL is t meeste van die exoten al compleet verprutst.
  4. kan ook een draadbreuk zijn of een defecte sensor, dat wordt dus even ouderwets storing zoeken. Sensoren kunnen soms ook wat vocht hebben en daardoor piepen, maar dat geeft geen fout melding. Als t alleen een vocht probleem in de sensor is, dan zou ik beginnen met WD40 op de sensor te spuiten. WD40 heeft de eigenschap dat t water verdrijft. (WD=Water Displacement) Als in je log een specifieke sensor aangeduid wordt, Sensoren wisselen met een goedwerkende. Als de fout mee verplaatst, is de sensor stuk. Blijft de fout op dezelfde plaats, dan is de bedrading de veroorzaker. Alle sensoren hebben 3 draden voeding (12Vdc) / Massa / signaal draad. Voeding en massa zijn naar alle sensoren gelijk. vanaf iedere sensor gaat een separate signaal draad naar de PDC/OPC module
  5. De scheur die je benoemt, is dat in radar zelf of in het logo in de grill?
  6. Is pas later, mdi is een toevoeging vannRNS510 en die zijn er vanaf 2008
  7. Ook het asfalt in Duitsland heeft een andere samenstelling waardoor de minder rol weerstand hebt, tov wat wij hier in NL hebben zoab.
  8. Lange afstand, rustig rijden, geen tegen wind. Dan kan een auto best zuinig rijden
  9. Welkom op t forum. welke type radio? Een 2006 model heeft af fabriek geen usb aansluiting in dashboard kastje. Ik vermoed dat dit iets aftermarkt is.
  10. Alles kan kapot. Mijn 2.0TDI commonrail is ook stuk gegaan bij 430.000 km. Voor 2k. er een ander blok in laten schroeven met versere turbo en dito verstuivers. (stonden op de nominatie om vervangen te worden) Bij mijn DSG is er een toplager kapot geweest. verder is de DSG6 redelijk bullit proof. Ik heb bijna 478.000 km op de teller en bak doet t nog steeds uitstekend. Ook bij handbakken heb ik in het verleden wel e.e.a. stuk gehad. Diesel is 2e hands aantrekkelijk als je ca 25 tot 30k op jaarbasis rijdt Prijsverschil tussen benzine en diesel is ca 25~30 cent per liter. Dus blijft het lonend om met zoveel km gewoon diesel te rijden. Los van alle gedgets die op een auto zitten.
  11. 17 inch met ET47 valt iets naar binnen. ET47 is de maat die onder een B7 zit. Ik heb zelf de B7 highline velg onder mijn B6. die is 17 inch ET47 Bij B6 zou t voor t mooie ca 5 mm naar buiten mogen staan. ET41 is zover ik weet voor B6 de standaard.
  12. Het type teller wat er nu in zit ondersteunt ook MFD menu. Wat je even zou kunnen doen is de codering van Module 16, stuurwiel de laatste cijfer naar 2 coderen. daarna ca 15 minuten contact uit en auto op slot. (canbus rust) en daarna de codering weer naar 4 )with board computer. (MFD scherm)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden