Ga naar inhoud

JimyB

Members
  • Aantal items

    19
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

0 Neutral

Profile Information

  • Plaats
    Utrecht
  • Naam
    Jimy

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Klopt, de 1 voor een CD wisselaar en de andere is een AUX input welke vrij geschakeld dient te worden. Hoe zit het met universele units, zoals de Pioneer Navgate AVIC-F9110BT? Is dit gewoon plug and play of moet hiervoor dan ook een wijziging aangebracht worden aan de comfort module?
  2. Ken ik, zat ook in mn vorige auto. Daar zit ik juist mee, die zit bij mij dus in de unit, kan daar dan alsnog een "wisselaar" op? Morgen even de radio los trekken en kijken naar de aansluitingen die beschikbaar zijn.
  3. Die wilde ik wegwerken in de bekerhouder. Kan de Parrot via werk krijgen voor nop dus vandaar de vraag of dit makkelijk te verwerken is in het huidige systeem. Replica's ben ik geen fan van, het moet dan echt een 1 op 1 kopie zijn van het origineel. Daarnaast moet ik dan ook de comfort module aanpakken etc...
  4. Hoi Allemaal, Ik zit te twijfelen om het volgende aan te schaffen : - Parrot MKi9100 - Parrot MKi9200 OF https://www.carinterface.nl/bluetooth-streamen-spotify-deezer-carkit-handsfree-interface-adapter-volkswagen-12pin-autoradio Dit allemaal wordt aangesloten op de RCD500. Mijn vraag is, welke kabels zijn er nodig? Ik had me al deels ingelezen en ik zou dan Car2ISO moeten halen voor de Parrot units? En als ik me niet vergis ook nog een kabel trekken vanaf de zekeringen kast, om te zorgen dat de unit stroom krijgt. Waar ik bang voor ben is dat er lekstroom ontstaat, dan ik de volgende dag met een lege accu kom te staan. Tips en ideetjes zijn welkom! (Navigatie units zoals de RNS310/510 zijn niet handig, dit omdat de units vaak gestolen worden in mijn omgeving en ik geen NavLock wil)
  5. Kabel besteld, hopelijk volgende week tijd om te wisselen. Daarnaast zag ik nog een 2e kabel, zal ik die ook direct vervangen of gebeurd daar niet zo veel mee? Het gaat om de 3C0 837 017B, deze is wel te leveren maar dan als 017D volgens de dealer. Voor het wisselen neem ik aan dat ik de bekleding moet verwijderen, verder nog wat zaken waar ik rekening mee dien te houden?
  6. Hoe en waar zit dit, is hier een handleiding van ? Kabel bestellen bij VW zelf of zal ik dat bij Fource automotive ( zit om de hoek bij werk ) vandaan kunnen halen?
  7. Kleine update, probleem is er nog steeds. Als ik de sleutel fysiek gebruikt werkt alles wel naar behoren. Samen gekeken met iemand anders maar we komen er niet meer uit.
  8. Kleine update : Tijdens het uitlezen niks bijzonders gevonden, echter merk ik dat als het koud is dat de auto hier last van heeft. Zodra de auto in de zon heeft gestaan werkt alles naar behoren. Het lijkt mij ergens een slecht contact, of de kabel tussen de deur en de auto die niet helemaal goed meer is? Zou het helpen als ik de vergrendel/ontgrendel knop zou vervangen of los trek?
  9. Moet ik dat zien als alleen de pen of de hele unit?
  10. Nog niet gedaan, wordt vandaag of morgen gedaan als t meezit.
  11. Hoi Allemaal, Sinds dit weekend een merkwaardig en irritant probleem : Auto gaat normaal van het slot af, alleen kan ik de deur L.Voor en R.Achter niet openen vanaf de buitenkant. Het knopje in de deur blijft oranje branden met het sleuteltje, storing in de knop misschien? De deuren gaan pas open als de hendel vanaf de binnenkant gebruikt worden, dan werkt de hendel buiten wel weer naar behoren, dit totdat de auto op slot heeft gestaan voor een paar uurtjes. Wat ik al gedaan heb : - Smijten met de deuren, dit had ik elders op t internet gelezen. Wat ik nog kan doen : - Accupool los trekken, alles van t stroom af houden voor een paar uur? Is dit nog te redden of moet ik onderdelen gaan vervangen? Alvast bedankt! p.s. ik wist niet of dit onder Carrosserie valt of onder electronica.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden