Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 27-05-21 in alle zones

  1. Is gelukt! camera werkt zoals het hoort. Bedankt voor de geboden hulp !
    3 punten
  2. Ronde schijf links kan je aan draaien om de temperatuur bestuurder bij te stellen (warmer of kouder) de temperatuur kan je dan in de kleine display links aflezen. Bovenste knop in de schijf is voor de voorruit verwarming. De onderste knop van de schijf is voor de achterruit verwarming. Middelste schijf is voor manueel de blazer snelheid in te stellen. On/Off is gewoon volledig het systeem aan of uit zetten. DUAL toets is dat wanneer de bestuurder zijn temp instelling verzet dan zal de bijrijder automatisch mee gaan. Zodra de bijrijder zijn temp verzet zal de dual functie uit gaan. Met terug een druk op de dual knop zal de temp van de bijrijder terug naar dezelfde gaan als de bestuurder. Rechtse schijf is temp instellen bijrijder. Bovenste knop in de rechtse schijf is de auto stand. Hiermee zal de blower snelheid automatisch worden aangepast volgens de gemeten en ingestelde temperatuur. Ook zal er enkel lucht worden geblazen via de indirecte rooster en minder of niks via de overige roosters. De ECON knop schakelt de airco functie uit en heb je dus gewoon ventilatie. De 4 toetsen in het midden, ↩ toest is voor de interne circulatie voor bvb bij vervuilde buitenlucht of rijden in een lange tunnel zal hij enkel intern lucht circuleren ipv ook buitenlucht mee te nemen. De overige 3 toetsen zijn een keuzeknoppen om te kiezen langs welke roosters u wenst lucht te krijgen. Zodra 1 van de toetsen actief zijn gaat de auto functie uit. Ook wanneer u manueel de blower snelheid bijsteld zal de auto functie uitschakelen. Dat was het zo een beetje denk ik. Maar niet echt dingen bij welke ik denk dat u zelf wel had kunnen ontdekken door er wat mee te spelen.
    2 punten
  3. English is pretty good but took me nevertheless some *&^% time. Merci ! Als je het doorhebt is het seconden werk. Daarvoor kost het wat meer tijd. Het is een gepriegel omdat je vingers eigenlijk te dik zijn, je het op gevoel moet doen. Tenzij je heel goed op zijn kop op de ahcterbank kan liggen en dan met losse handen.... Maar goed wat fotos om het te verduidelijken: Als je het doorhebt en goed doet dan klikt het onderste draaipunt ook op zijn plek. Bakkie gaat weer dicht en blijft dicht. Maar ik heb nu ook het idee dat ik aan de linkerbovenkant iets mis wat waarschijnlijk een tandwiel moet zijn dat als rondsel in de tandheugel hoort te draaien ?
    1 punt
  4. Als je een Passat variant hebt, heb je waarschijnlijk ook een 12V dc plug in je achterbak. Deze is geschakeld. Hier heb ik mijn camera op aangesloten. evt is een andere optie in de zekering kast onder het dashboard aan passagierskant. Die zijn ook geschakeld met het contact mee.
    1 punt
  5. Daar heb je ook je probleem als je auto start heb je geen 12v meer op je lichten. Je moet een externe 12 voeding geschakeld er bij leggen. En je 2de plus op je achteruit licht. Ik heb in mijn b6 ooit zelfde gehad en heb een relais er tussen gezet die via m'n achteruit rij Licht omschakeling maakte naar 12v naar m'n camera.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden