Ga naar inhoud
  • 0

welk alarm voor mijn passat?


TheDarkRaver

Vraag

Hallo mede passaters...!

 

wie kan mij vertellen wat het beste (en nog betaalbaar!) alarm is voor mijn VW Passat 3BG (geloof ik?) uit 2002 met cent. deur vergrendeling.

 

Het alarm moet wel voorzien zijn van een vette piep als ik uhm van't en op slot doe (ala amerikaanse bakken!).

 

alvast bedankt voor de info!

 

Groet van Willem.

 

PS foto staan in deze link!

http://www.mijnalbum.nl/Album=DNP8AKXD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Er zijn alarmsystemen die gedeactiveerd worden door het deurslot open te maken; hetzij met een schroevendraaier of Polensleutel of na het inslaan van het ruit het deurknopje omhoog te doen.

 

Door een bepaalde draad van de cpv of van de cpv naar het alarmsysteem door te knippen kun je dit weer voorkomen.

 

Ook zijn er alarmsystemen met een eigen afstandsbediening. nogal onhandig als je ook al een klapsleutel hebt.

 

Of een alarm echt helpt weet ik niet. Een extra led ergens op je dashboard kan ook wonderen doen.

 

Je auto zoveel mogelijk leeg laten en dashboardkastje open (wel de stekker van het lamje eruit anders loopt je accu leeg) scheelt ook veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het zou leuk zijn als iedereen zijn/haar foto's die niets met het onderwerp te maken hebben daar ook niet neerzetten... dat iemand wil laten ziendat hij/zij een erg mooie auto heeft is geen probleem alleen dan graag OF in de Photozone OF maak eens een leuk verhaaltje in Ik ben.. en ik rij..

 

De links naar de foto's hierboven verplaats ik naar een nieuw bericht in Ik ben.. en ik rij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo

 

heb bij de dealer het alarm laten uitbreiden naar

klassa 3

 

koste me ongever 600 euro

zit gewoon op de orginele sleutel dus geen extra afstandsbediening nodig

 

let wel of even met verschillende vw dealers bellen

scheelde me 180 euro

 

Laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo mede passaters...!

 

wie kan mij vertellen wat het beste (en nog betaalbaar!) alarm is voor mijn VW Passat 3BG (geloof ik?) uit 2002 met cent. deur vergrendeling.

 

Het alarm moet wel voorzien zijn van een vette piep als ik uhm van't en op slot doe (ala amerikaanse bakken!).

 

alvast bedankt voor de info!

 

Groet van Willem.

 

PS foto staan in deze link!

http://www.mijnalbum.nl/Album=DNP8AKXD

 

Toen ik de passat kocht wilde ik ook alarm erin, en wel hetzelfde alarm als bij de VR6 van mijn vriendin erin zit. Die piept niet als je hem aanschakelt, maar als ze in de zomer de ramen open heeft, en ze sluit hem af dan gaan de ramen automatisch dicht. Dat vond ik wel cool, en wilde ik ook, echter gaat dat bij de mijne er niet op. Wat ik ervan begreep is dat ik niet de goede comfort versie had. Als ik de sleutel gebruik in het slot en ik draai daarmee dan krijg ik de ramen wel dicht, maar dat zou dan ook met de afstandbediening moeten, en dat kan de mijne niet. Dus helaas. Ik zou dan een ander alarm erin krijgen met die optie er niet op. De prijs zou zijn : 685 euro voor een klasse 2!!! Dat vond ik dus te duur. heb nu nog geen alarm, en ben er nog steeds aan het twijfelen of ik het wel doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo

 

heb bij de dealer het alarm laten uitbreiden naar

klassa 3

 

koste me ongever 600 euro

zit gewoon op de orginele sleutel dus geen extra afstandsbediening nodig

 

let wel of even met verschillende vw dealers bellen

scheelde me 180 euro

 

Laurens

 

das ook vreemd: alle vw dealers moeten toch ongeveer dezelfde prijzen hanteren?!

 

bedankt voor de info verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Er zijn alarmsystemen die gedeactiveerd worden door het deurslot open te maken; hetzij met een schroevendraaier of Polensleutel of na het inslaan van het ruit het deurknopje omhoog te doen.

 

Door een bepaalde draad van de cpv of van de cpv naar het alarmsysteem door te knippen kun je dit weer voorkomen.

 

Ook zijn er alarmsystemen met een eigen afstandsbediening. nogal onhandig als je ook al een klapsleutel hebt.

 

Of een alarm echt helpt weet ik niet. Een extra led ergens op je dashboard kan ook wonderen doen.

 

Je auto zoveel mogelijk leeg laten en dashboardkastje open (wel de stekker van het lamje eruit anders loopt je accu leeg) scheelt ook veel.

 

Hallo

 

Ik heb dat toevallig wel in kombinatie met de klap sleutel, de klap sleutel die moet ik niet gebruiken ik heb een alarm klasse ? van Radio star perfect ding, is met een lcd schrempje er in, kan je kijken waar ze mee bezig zijn schock en trillngen dan gaat het alarm af en zie je bijv; in je lcd waar ze eventueel mee bezig zijn.

Ben je vergeten de deur op slot te doen dan krijg je daar melding van

( je kan ook de optie kiezen om hem dan automatic opslot te laten gaan)

ben je toevallig je auto kwijt geen probleem je toets een kode in en je knipper lichten lichten 20 x op je hebt een bereik van 1300 meter,

auto starten, airco aanzetten, verlichting aandoen, kortom een wereld uitvinding.

En een sound dat wil je niet horen van dicht bij want dan ben je echt doof.

Groetjes Marcel van Es.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ben je toevallig je auto kwijt geen probleem je toets een kode in en je knipper lichten lichten 20 x op je hebt een bereik van 1300 meter,

 

En op het moment dat ze je sleutel jatten tijdens een feestje o.i.d is het dus ook heel makkelijk om je auto te vinden..

 

ben ik blij dat die van mij maar max 0,5m van de auto af werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo

 

Ik heb dat toevallig wel in kombinatie met de klap sleutel, de klap sleutel die moet ik niet gebruiken ik heb een alarm klasse ? van Radio star perfect ding, is met een lcd schrempje er in, kan je kijken waar ze mee bezig zijn schock en trillngen dan gaat het alarm af en zie je bijv; in je lcd waar ze eventueel mee bezig zijn.

Ben je vergeten de deur op slot te doen dan krijg je daar melding van

( je kan ook de optie kiezen om hem dan automatic opslot te laten gaan)

ben je toevallig je auto kwijt geen probleem je toets een kode in en je knipper lichten lichten 20 x op je hebt een bereik van 1300 meter,

auto starten, airco aanzetten, verlichting aandoen, kortom een wereld uitvinding.

En een sound dat wil je niet horen van dicht bij want dan ben je echt doof.

Groetjes Marcel van Es.

 

Heb ik inderdaad in Essen gezien,, kon je ook van Afstand je auto starten dacht ik. :roll:

 

Maar die afstandsbedienning van mij bereikt ook maar 0.5M zo iets.. :?

Ik heb bij de zekeringen gekeken naar een Zwart kastje en een kabeltje (antenne) maar die had ie al in het prinplaat gesoldeerd.. dus heb het probleempje nog nooit opgelost... :roll:

Foto%3DRMDQLFER.jpg

 

Senad - Chrompassat.

__________________

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat weet ik niet,, Volgens mij word het allemaal geregeld door dat Centraal kastje wat je inbout..

Wat er in mijn folder staat uit Essen,

-Opendak open/dicht.

-Kofferbak open/dicht.

-Stadslichten aan/uit.

-Ramen autom.

-Starten.

Prijs: 459.95

met 2 jaar garantie.

kreeg je ook dat kastje met LCD op je sleutels, kunnen ook met Klapsleutel worden geleverd.

wel relax dat zooi in je auto, maar wat voor kwaliteit dat weet ik niet.

http://www.carguard.de

 

Senad - Chrompassat.

__________________

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ben je toevallig je auto kwijt geen probleem je toets een kode in en je knipper lichten lichten 20 x op je hebt een bereik van 1300 meter,

 

En op het moment dat ze je sleutel jatten tijdens een feestje o.i.d is het dus ook heel makkelijk om je auto te vinden..

 

ben ik blij dat die van mij maar max 0,5m van de auto af werkt

 

Hoi Vdub

 

Als ze mijn sleutel jatten dan hebben ze er niets aan want hij staat op alarm van radio star en niet op de sleutel van vw.

Je zou hem kunnen starten maar na enkele seconde slaat de auto uit en doet hij niets meer.

Is mij namelijk ook overkomen toen ik hem nog maar net had.

En ben gisteren nog wat vergeten te zeggen ik heb er ook op zitten als ik bijv; de binnen verlichting ben vergeten uit tedoen dan krijg ik daar melding van door middel van het alarm en kan je weer in je lcd schrempje kijken wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet Marcel van Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden