Ga naar inhoud

Privacy Shades of Sunniboys?


Nitro68

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Leuk dat jullie prijzen vergelijken. Weet wel dat er verschil is tussen PrivacyShades en SonniBoy.

PrivacyShades heeft de achterruit in 2 gedeeltes.... het textiel van de SonniBoy is beter dan de PrivacyShades.

De oude productie van SonniBoy is die met een rubberen rand, deze kosten 289,00 ...de nieuwe productie voor bv de

Passat 3C Variant (zonder rubber en een ander doek) kost 229,00

Beide zijn verkrijgbaar bij SonniBoy.nl of bij 60 aangesloten Dealers. (meerendeel VW Dealers)

Ik weet dat er binnenkort een ander merk op de mark komt.... met het juiste doek/textiel en goede pasvorm voor :

Passat 3BG variant, Passat 3C Variant, Touran... complete sets voor ongeveer 129,00 . . . . dit zijn betere prijzen toch...

Wellicht dat de productie voor de Golf V en Golf IV ook volgen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat er binnenkort een ander merk op de mark komt.... met het juiste doek/textiel en goede pasvorm voor :

Passat 3BG variant, Passat 3C Variant, Touran... complete sets voor ongeveer 129,00 . . . . dit zijn betere prijzen toch...

Wellicht dat de productie voor de Golf V en Golf IV ook volgen :-)

 

En te koop bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op mijn vorige passat en op de mercedes folie gehad. Aangebracht door Roberto.

Echter nu hij een eigen bedrijf begonnen is weet ik niet of de prijs nog steeds zo aantrekkelijk is

als die altijd was.... Ik zit nu ook sterk aan Sonniboys te denken.

Maar waar hier eerder over gesproken is lijkt me ook erg interessant, met name vanweg de prijs.

Wacht dus nog ff met iets te bestellen.

 

Weet iemand nog iets mbt de huidige prijzen van onze 'huisbeplakker' Roberto????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hallo Mannen,

 

Zo surfend op het internet kwam ik jullie discussie tegen over de Privacy Shades vs Sonniboy.

Ik ben zo brutaal om even in te breken in het topic :roll:

 

Maar het is wel zo netjes om je eerst voor te stellen:

Ik ben Jan Willem , woon in het Noorden en VW liefhebber 8-) .

Rij zelf een Golf IV Variant :

 

Foto-GYXAHQTL.jpg

Foto-ERLCDFH6.jpg

 

En heb daar zelf de Privacy Shades in en die bevallen mij uitstekend !

 

[edit] tekst vanwege reclameregels geknipt [/edit]

 

Groet

 

Jan Willem

 

( nogmaals excuses dat ik zo ongevraagd in breek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden