Ga naar inhoud

Opmerkelijk filmpje..


MennoTDI

Aanbevolen berichten

http://link.brightcove.com/services/pla ... 5705773001

 

Een test van verschillende was-manieren. De carwash is de winnaar.

De handmatige manier is volgens mij compleet vern*kt door die trekker, en laat ik nou ook net zo'n trekker gebruiken voor het drogen :shock::shock:

 

Die word gedegradeerd tot douche-droger :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, wat kan je hierop zeggen. Als ik zie wat sommige mensen de auto thuis aandoen, dan is de carwash heilig. Zoals in het filmpje bijvoorbeeld een vage spons van de kruidvat met waarschijnlijk de bijbehorende shampoo. En dan die trekker, not done. En eigenlijk nog wel n paar dingen die eigenlijk gewoon zijn voor de niet-enthousiasteling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hmm, dan kan vuil juist weer op de vochtige lak gaan zitten lijkt mij!

 

Ik doe altijd met washandschoen van dat dure merk ;), en emmertje, meenemen naar wasbox.

Eerst afspuiten, dan met borstelwasprogramma emmertje vullen, dan is je euro wel op, en dan maar wassen!

Tussendoor met 50 ct. ofzo nog even water verversen.

Dan als ie goed schoon is, afspoelen met hogedruk, dan waxprogramma, afspoelen met gedemineraliseerd water voor vlekvrije droging (droogt ook sneller.).

Dan als dat klaar is, rijd ik em het liefst in't zonnetje, met licht zuchtje wind (helaas niet voor het uitkiezen meestal!), en dan met de watermagneet van datzelfde dure merk drogen.

Echt superdoekje is dat! Kan ik iedereen aanbevelen!

Nou, als alles gedaan is, is ie wel weer effe schoon hoor!

Als je het nou helemaal goed wil doen, nog effe met glassex en keukenrol de ruiten doen, wel goed uitpoetsen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schone auto liefhebbers,

 

In Zwolle hebben ze Bas Autowas, ik moet zeggen dat dit een van de beste wasstraten is die ik ken.

Na het wassen krijg je een doekje (nat en droog) om de was van je voorruit te halen, kun je gratis je auto uitzuigen en is er een bandenpomp installatie (gratis).

 

Goed, er gaat denk ik ook niks boven Jee. Maar voor de mensen die hier geen zin in hebben/tijd voor hebben is Bas Autowas (mijn mening) prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden