Ga naar inhoud
  • 0

LED's in kentekenverlichting


Dannydude1.8t

Vraag

25 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ziet er goed uit. Is het een kwestie van ander lampie er in, of is dat wat te simpel gedacht?

 

Wel even opletten: LEDs werken maar in 1 richting, dus als het lampje het niet doet, even omdraaien en dan zou het moeten werken

 

Klopt als een zweerende vinger :roll: die led lampjes hebben een plus en een min kant, alleen kan je niet zien welke de plus of de min is.

Hoe ik het heb gedaan is: gewoon de nummerplaat los (lekker de ruimte) :) ,

- de lamp houders met een kleine kruiskop losdraaien,

- de originele lampjes eruit pakken,

EN DAN... het zal waarschijnlijk flink afgeraden worden maar ik heb nergens last van gehad:

- de stadslichten van de auto aanzetten (dan springt de kenteken verlichting ook aan).

- en dan is het even kijken welke kant de goede kant is om de nieuwe LED units er in te stoppen als ze goed zitten gaan ze natuurlijk branden. :mrgreen:

- en dan kan het hele zaakje weer dicht.

 

al met al erg easy (maar als je het net als ik probeert ben ik natuurlijk niet verantwoordelijk voor als er wel iets gebeurt :angel: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goede avond samen :wink:

 

IK heb gisteren in de BMW 118d van mijn vrouw de kentekenverlichting vervangen door LED's maar krijg op de BC een foutmelding :|

 

Weet niet hoe die weerstandjes ertussen te plaatsen dus vrees dat ze er terug zullen uitgaan :? Mijn vrouw zaagt erover dat die lampjes branden :cry:

 

Nu wil ik dit ook bij mijn Passat 3BG gaan doen, maar had ook W5W LEDjes gekocht en die passen blijkbaar niet in Passat :blink:

 

Krijg je een foutmelding op de BC van de passat, Bwjr 2004??

 

 

Grtz 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ziet er goed uit. Is het een kwestie van ander lampie er in, of is dat wat te simpel gedacht?

 

Wel even opletten: LEDs werken maar in 1 richting, dus als het lampje het niet doet, even omdraaien en dan zou het moeten werken

 

OOOOHH Ruben........ dit is erg. Ik had nog een setje liggen voor mijn kentekenplaten, bedacht ik me op de weg terug naar huis, maar dacht dat er 1 kapot was........ oops. precies. NOT!! ff omdraaien en hij werkt!!

 

Net op tijd, had ik een ander scherm Ebay al openstaan :mrgreen::mrgreen:

 

Straks bij donker ff pics voor mijn verhaal maken :mrgreen::mrgreen:

 

Thanks M8!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Had ik laatst ook om ledlichtjes geweest, dacht dat deze dezelfde waren als op een toledo, niet dus.

Dan maar de 2 ledjes(stekkers) in de interieurverlichting vooraan gestoken, ook leuk.

Middenste lampje(buis) ook door led vervangen, en geeft heel leuk resultaat in het donker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden