Ga naar inhoud

En? Wil ie 'n beetje starten met -8 graden


DurkieBoy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Waren met kerst in Oostenrijk :D samen met iemand met een C5. Na een week stil staan en -15 merk je wel een verschil tussen de PD en de HDI.

Iets langer voorgloeien voor de 3C van mij, maar vooral het geluid....De PD laat zich dan goed horen, terwijl je die HDI haast niet hoort.

Maarja dat maak je dan weer goed op de autobahn, want daar schiet zo'n C5 weer niet op :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij moet ook even wat langer voorgloeien maar daarna zijn alle paarden wakker en ronken de 6 cilinders.....

Hoe doen jullie dat dan voorgloeien gewoon sleutel erin doen contakt maken en dan tot 5 tellen en dan starten. :?:

 

:shock: Als ik de sleutel omdraai stand 1, dan brand het gloeispiraal symbol! Ik wacht tot deze uit is en ....... starten maar! Ik gloei indien nodig altijd voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een sportline uit 1998? Is die er geweest? Ik dacht altijd: basis --> comfortline --> trendline --> highline. V6 (TDI) was standaard als comfortline uitgevoerd, V6 altijd met syncro/4motion en V6 TDI had dat optioneel. De V6 had altijd meegespoten bumperstrips en mooie lichtmetalen wielen...

 

Toch? :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een sportline uit 1998? Is die er geweest? Ik dacht altijd: basis --> comfortline --> trendline --> highline. V6 (TDI) was standaard als comfortline uitgevoerd, V6 altijd met syncro/4motion en V6 TDI had dat optioneel. De V6 had altijd meegespoten bumperstrips en mooie lichtmetalen wielen...

 

Toch? :wink:

 

In Duitsland voeren ze de sportline nog steeds. Heerlijke sportstoelen met veel zijdelingse steun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraag mbt accu van mijn passat (benzine 1.8 uit 1998)die twee wekene geleden vervangen is. Ik heb sinds twee weken de nieuwe accu van 54 Ah gekocht, maar naar mijn mening is die is zwaarder dan mijn vorige accu. Kan een zwardere accu schadelijk zijn voor de auto? Ik merk namelijk thans dat mijn passat stationair raar loopt.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, een zwaardere accu kan zeker geen kwaad. Mijn Passat heeft trouwens af fabriek al een 54 Ah accu. Dus ik denk dat je het probleem ergens anders moet zoeken.

Stel je anders even voor in de rubriek Ik ben ... en ik rij ..., dan kun je daar ook even wat meer gegevens over je auto in kwijt. Er zijn namelijk vele soorten 1.8-motoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog effe en dan zitten we weer met onze korte broek aan, met korte mouwen en een zonnebril op met een graadje of 23 op een terrasje te genieten van electro house muziek, al kijkend naar al het passerend vrouwelijk schoon, onder het genot van een welverdiend pilsje van de tap met exact 2 vingers schuim waar het condens nog altijd aan de buitenkant naar beneden sijpelt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog effe en dan zitten we weer met onze korte broek aan, met korte mouwen en een zonnebril op met een graadje of 23 op een terrasje te genieten van electro house muziek, al kijkend naar al het passerend vrouwelijk schoon, onder het genot van een welverdiend pilsje van de tap met exact 2 vingers schuim waar het condens nog altijd aan de buitenkant naar beneden sijpelt...

 

Goed idee :cool2::cool: genietend vanaf het terras kijken naar de 18" S4 velgen die net onder de auto zitten in de warme zon!!!

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden