Ga naar inhoud

Tankdop universeel?


BATman

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ben dom geweest; heb na het tanken vergeten de dop erop te schroeven met als gevolg dat ik nu zonder zit!

Vraag: Is een tankdop voor een Passat B5 variant 1999 universeel of specifiek? Indien er meerdere types gelijk zijn zoekt het wat eenvoudiger op de sloop. Misschien iemand enig idee wat zo'n dingetje nieuw of secondhand gaat kosten?

 

Hoor het wel.

 

groet BT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een reserve tankdop in me kofferbak liggen.

Ooit van de sloop meegenomen voor het geval dat mij hetzefde als jou zou overkomen.

Maar aangezien ik hem nog nooit vergeten ben en hoop / denk dat dat ook nooit zal gebeuren mag je hem zo van mij hebben.

Ik woon alleen niet bij je in de buurt.

Ik heb net als jij een 3B, maar weet niet of ze allen hetzelfde zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of deze mogelijkheid ook voor jou van toepassing is,anders heb ik de oplossing voor je probleem.

Nooit meer je tankdop vergeten.

 

Tankdoplarge02.jpg

 

Tankdoplarge01.jpg

 

De slang gewoon door de veerbelaste klep heen duwen en tanken maar.

 

Greetzzzzzzzzzzzzzzz Martin

 

Nou Martin D

Dat is nou nog eens een top Dop,

Miss wel makelijk als je er bij verteld waar je deze dop zou kunnen bestellen aanschaffen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga morgen wel even naar de sloop.

Martin, die dop heb ik ook al gespot maar kost rond de 50 euro en dat is m.i. veel te duur.

 

En het advies om het dopje aan de klep op te hangen gaat nu een beetje moeilijk!!!!!! Maar zal eraan denken als ik een nieuwe heb.

 

Bedankt allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga morgen wel even naar de sloop.

Martin, die dop heb ik ook al gespot maar kost rond de 50 euro en dat is m.i. veel te duur.

 

En het advies om het dopje aan de klep op te hangen gaat nu een beetje moeilijk!!!!!! Maar zal eraan denken als ik een nieuwe heb.

 

Bedankt allemaal

 

50 euro??

 

Ik (en dus martin) heb m voor minder hoor

http://www.need4street.de/product_info. ... ula-1.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga morgen wel even naar de sloop.

Martin, die dop heb ik ook al gespot maar kost rond de 50 euro en dat is m.i. veel te duur.

 

En het advies om het dopje aan de klep op te hangen gaat nu een beetje moeilijk!!!!!! Maar zal eraan denken als ik een nieuwe heb.

 

Bedankt allemaal

 

50 euro??

 

Ik (en dus martin) heb m voor minder hoor

http://www.need4street.de/product_info. ... ula-1.html

Daar heb ik hem ook vandaan,alleen niet goed gelezen. Is blijkbaar alleen voor diesels :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden