Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe sleutels.


JH

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik (of eigenlijk de verkoper van mij auto) was destijds bij de dealer 160 euro kwijt voor een nieuwe sleutel. De code uit de originele sleutel is veranderd en heeft samen met de 'lege' sleutel een nieuwe, gezamenlijk code gekregen.

 

Ik kreeg bij aankoop maar één sleutel, maar uiteraad had ik ook het 'plastic sleuteltje' en de codetag die bij de auto horen. Zonder die tag kun je sowieso geen sluetle laten bijmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hey

 

ik heb ook problemen met mijn sleutes. heb er nog wel 3, maar er werken er maar 2.. nu staat op marktplaats een advertentie voor nieuwe klapsleutels en module`s voor afstandsbedieing..... zie bericht hieronder.... kan ik deze kopen en dan in laten leren door de dealer????? ok heb de handleiding even gelezen van deze site... en nu wordt het nog vreemder :blink: ik zou de transponders van de oude sleutel in de nieuwe sleutel moeten zetten. maar in mijn oude sleutels zit helemaal niks :shock: ik denk dat dit een keer aangepast is, er zit ook een fout in bij het uitlezen,,,,foutcode: 17978..

 

http://www.wenmar.nl/handleidingen/ombo ... onder.html

dan heb je genoeg aan een set van 2 klapsleutels genoeg met een module voor de aansturing van de CV en knipperlichten.

Als ik er 1 deurmotor bij moet leveren komt de totaal prijs op € 75,-- (is inclusief de verzending)

 

eric,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden