Ga naar inhoud

Hij zit er in, pag2! Behoefte voor KB info? (Scheidingsnet)


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

In mijn oude auto (variant 3B) had ik hem al eens gemonteerd.. een origineel VW hondenscheidingsnet. Aangezien ik de auto heb ingeruild voor mijn huidige had ik alles gedemonteerd om weer in te bouwen. Nu kan ik de veilig opweg met bagage of mijn hond achterin.

 

Het inbouwen opzich duurt niet lang (ca 2uur) maar ik had al eens eerder gedaan dus ik wist wat te doen 8)

Niet de hele hemel hoeft er uit... met een beetje aandacht en voorzichtigheid kun je door alleen de achterkant los te maken er ook bij, ga snijden in de hemel en schroeven maar.

 

Daarna de casette 'steunen' op de bank geboord en geschoefd, dan alles even testen of het past en vervolgens de rest vastschroeven en afmaken.

Ik heb een complete foto repotage gemaakt de beschrijving moet ik nog maken voor de kb.. zijn er al vragen oid vraag maar raak zou ik zeggen.

 

Hier alvast wat pics..

 

Na het monteren van alles de auto maar even gewassen en gestofzuigd... kan ik vanavond weer lekker voor de dag komen bij het restaurant waar ik ga eten ;)

post-2437-1423823075,2777_thumb.jpg

post-2437-1423823075,4183_thumb.jpg

post-2437-1423823075,559_thumb.jpg

post-2437-1423823075,9339_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes!

 

Maak maar een beschrijving met foto's in dit topic, dan kunnen de mods dat zo kopiëren naar de KB :wink:

Mocht je tegen problemen aanlopen PM me maar even.

 

EDIT: ik zag net dat je al een korte beschrijving had gemaakt in een ander forum. Ik heb de topics even samengevoegd en zal de uitgebreide beschrijving even kopiëren naar de KB als je die af hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes!

 

Maak maar een beschrijving met foto's in dit topic, dan kunnen de mods dat zo kopiëren naar de KB :wink:

Mocht je tegen problemen aanlopen PM me maar even.

 

EDIT: ik zag net dat je al een korte beschrijving had gemaakt in een ander forum. Ik heb de topics even samengevoegd en zal de uitgebreide beschrijving even kopiëren naar de KB als je die af hebt.

 

Perfect Arjen.. Zal morgen eens kijken voor tijd om te typen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes!

 

Maak maar een beschrijving met foto's in dit topic, dan kunnen de mods dat zo kopiëren naar de KB :wink:

Mocht je tegen problemen aanlopen PM me maar even.

 

EDIT: ik zag net dat je al een korte beschrijving had gemaakt in een ander forum. Ik heb de topics even samengevoegd en zal de uitgebreide beschrijving even kopiëren naar de KB als je die af hebt.

 

Perfect Arjen.. Zal morgen eens kijken voor tijd om te typen...

:thumb:

 

Stuur me sowieso maar even een PM als 'ie online staat voor het geval ik zit te slapen (komt nogal eens voor :mrgreen: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen gordijn airbags, want dan schijnt het anders te zijn. Ik heb dit netje ook 2 jaar overgenomen van Thijs aangezien hij Gordijnairbags had en niet paste.. :(

 

De 'schroef' punten zijn al in de carosserie gemaakt. Het is dus een kwestie van imbusschroeven vast maken voor de steunen, gatmaken in de hemel :shock: dan het 'afdek' haakjes monteren... daarna hemel weer terug monteren (incl. rubbers ed.)

Dan de net zelf aan de bank maken, de glijsteunen... het is een klusje dat je moet durven maar opzich is het zeer zeker goed te doen, en ik kan het weten! 8)..... uit eindelijk heb je ook wat :)

Zie foto... gat in de hemel maken :shock::shock:

post-2437-1423823076,1839_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohw.. Het zou ook heel goed kunnen dat de beugels die ik had dan speciaal daarvoor waren. Ik heb de onderdeelnummers hier verzameld m.b.v. vriendelijke mensen ;)

 

Mijn rek werk beter dan zo'n bagagenetje :thumb:

 

Ik meen me ook te herinneren dat de beugels voor niet-gordijnairbags ook niet overeen kwamen met de schroefgaten.

 

@Twanzel; als je gordijnairbags hebt zou ik alleen een netje doen als je een keer flink wilt gaan knutselen, anders is een stalen rek - alhoewel ik het minder mooi vind - net zo makkelijk, ik heb mn honden sowieso elke dag achterin en ik zie mezelf ook niet elke keer het netje op- en afrollen, en een stalen rek is ook binnen 30 seconden uit de auto als het moet. op MP staat ze regelmatig te koop;

 

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... D%26fs%3D1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook erg content mee! Ik vind zo'n netje mooier dan zo'n stalen rekje... het kost even wat werk maar dan heb je ook wat.

 

Nu nog het volgende op mijn lijstje om af te werken in 2009;

-18" S4-velgen

-MCD vervangen voor MFD

-Parrot carkit icm -> mfd

-Ledjes

-het eea overlaten spuiten (voor- en achterbumper)

-W8 binnenverlichting

-Xenon in mistlampen

-....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden