Ga naar inhoud

Alvast voor Emden gepoetst.


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

Omdat ik aankomende week moet werken kan ik dus de auto niet wassen of poetsen voor Emden.. dus heb ik dat vandaag maar gedaan.

 

Ik heb alles met de handgepoetst en ik moet zeggen dat het resultaat met de hand nog niet eens zo tegenvalt. Het is de eerste keer dat ik alle stappen heb uitgevoerd op de complete auto.

Zijn nog wel wat kleine dingetjes maar die krijg ik met de hand echt ni weg...

Nu maar hopen dat het een beetje droog blijft van de week anders is het voor nix geweest :blink:

post-2437-1423822999,2509_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi daan Steentjes legger :thumb::thumb::thumb::thumb: Ik vind wel dat dit niet de mooiste kleur is om te poetsen ik weet niet wat jij ervan vind??Maar das mijn menig een beetje bij die van mij.Was vanmorgen ook even los,maar of je hem nu goed wast of grondig poetst veel verschil vind ik het qua glans niet doen..Dan was de blauwe mooier om te poetsen daar had ik meer eer aan..Maar als zo goed een plaat van een Passat die je daar hebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi daan Steentjes legger :thumb::thumb::thumb::thumb: Ik vind wel dat dit niet de mooiste kleur is om te poetsen ik weet niet wat jij ervan vind??Maar das mijn menig een beetje bij die van mij.Was vanmorgen ook even los,maar of je hem nu goed wast of grondig poetst veel verschil vind ik het qua glans niet doen..Dan was de blauwe mooier om te poetsen daar had ik meer eer aan..Maar als zo goed een plaat van een Passat die je daar hebt..

 

Geen verschil qua glans? MIsschien moet je een keer met Bassie praten die hem goed heeft laten poetsen :wink:

 

Idd grijs/ zilver is een lastig kleurtje om te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar Dimitri en ik moet toegeven dat als ik mischien eens clay dat het wel veel beter wordt.Ik bedoelde er ook echt helemaal niks mee maar viel mij wel eens een beetje tegen op eigen bolide..Maar hé de mijn bijna 10 jaar,mag je dan ook een rimpeldje krijgen en wat doffer zien dan dat hij sprankelender wordt.

Maar geeft al met al niks ik vind je auto super.Koplampen vind ik helemaal toppie,Hoord echt in de 3bg..Alleen om los te kopen smoor duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar Dimitri en ik moet toegeven dat als ik mischien eens clay dat het wel veel beter wordt.Ik bedoelde er ook echt helemaal niks mee maar viel mij wel eens een beetje tegen op eigen bolide..Maar hé de mijn bijna 10 jaar,mag je dan ook een rimpeldje krijgen en wat doffer zien dan dat hij sprankelender wordt.

Maar geeft al met al niks ik vind je auto super.Koplampen vind ik helemaal toppie,Hoord echt in de 3bg..Alleen om los te kopen smoor duur.

:embarassed::embarassed::embarassed::embarassed: en jouw velgen zijn om te ... 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden